05.08.2016 / 12:34
StoryEditor

Biedronka zwiększyła wydatki na reklamę telewizją o ponad 760 proc.

Reklamy Biedronki, które w lipcu pokazano w telewizji, kosztowały ponad 19 mln zł. (fot. materiały prasowe)
Przeszło 19 mln zł wydał koncern Jeronimo Martins (właściciel sieci Biedronka) w lipcu br. na reklamę w polskiej telewizji – wynika z danych serwisu Wirtualne Media. Oznacza to ponad 7,5-krotny wzrost w porównaniu do tego samego miesiąca 2015 r. Lidl zainwestował o niemal 35 proc. więcej (30,76 mln zł). Wygląda na to, że sieci walczą o klientów wydających pieniądze z Programu 500+.

Liderem zestawienia reklamodawców przygotowanego przez Wirtualne Media jest firma Aflofarm, która w lipcu 2016 roku przeznaczyła na spoty w TV 113,51 mln zł. Jej wydatki zma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 73% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.05.2024 / 09:57
StoryEditor
Polski rynek dóbr luksusowych ma się coraz lepiej. Jego wartość to już ponad 42 mld zł
W zeszłym roku Polska odpowiadała za blisko jedną trzecią wartości sprzedaży dóbr luksusowych w Europie Środkowo-Wschodniej (fot. Dickson Kwok/Unsplash)
Rynek dóbr luksusowych w Polsce wciąż rośnie. W zeszłym roku zwiększył się on o 12,2 proc. r/r, osiągając wartość 42,4 mld zł, przy inflacji na poziomie 11,4 proc. – wynika z raportu "Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Nowe wymiary luksusu" przygotowanego przez KPMG.

W zeszłym roku Polska odpowiadała za blisko jedną trzecią wartości sprzedaży dóbr luksusowych w Europie Środkowo-Wschodniej.

Rynek dóbr luksusowych kształtują możliwośc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.05.2024 / 12:57
StoryEditor
Żabka zapowiada przywrócenie większości obecnie wygaszanych usług w aplikacji Żappka
Żabka zapowiada zmiany w Żappce (fot. Żabka)
Żabka gasi pożar medialny po rozesłanym do klientów komunikacie, który mówił o planowanym wyłączeniu w aplikacji Żappka usług Żappka Pay i Żappka Post, subskrypcji, a także gry Żabu. Sieć stara się uspokoić użytkowników aplikacji i zapowiada przywrócenie części z tych funkcji w przyszłości.

Szczegóły? Tych Żabka niestety nie zdradza. Nie wiadomo więc, które usługi wrócą, a z którymi klienci pożegnają się już za kilka tygodni na dobre. Komunikat sieci o wygaszeni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. maj 2024 21:58