07.12.2018 / 12:02
StoryEditor

Christina Aguilera twarzą linii akcesoriów do stylizacji włosów Lidla 

Christina Aguilera współpracuje z Lidlem w tym roku, a w przyszłym wydaje nowy album. (fot. Lidl)
To nie pierwsza celebrytka, która firmuje akcesoria i urządzenia do włosów tej sieci – wcześniej dla Lidla pracowały Paris Hilton i Britney Spears. Produkty z linii Christiny Aguilery będą dostępne w sklepach jeszcze przed świętami.

Christina Aguilera zdobyła międzynarodową sławę w 1999 roku swoim hitem „Genie in a bottle”. W oczekiwaniu na wydanie nowego albumu w 2019 roku, piosenkarka zaangażo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.11.2024 / 14:04
StoryEditor
Black Friday 2024. Polowanie na okazje w czasach rosnących kosztów życia
Black Friday 2024. Polowanie na okazje w czasach rosnących kosztów życia (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Rosnące ceny i zmniejszona siła nabywcza konsumentów wpływają na ich decyzje zakupowe w okresie przedświątecznym. Jak pokazuje najnowsze badanie EY "Holiday Shopping Survey", klienci coraz bardziej świadomie podchodzą do wydatków, chętniej korzystając z okazji, ale jednocześnie zachowując dystans do obietnic promocyjnych.

Z badania EY wynika, że aż 69 proc. konsumentów na świecie planuje skorzystać z okazji oferowanych podczas wyprzedaży takich jak Black Friday. Wśród osób poniżej 27. roku życia ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.11.2024 / 15:33
StoryEditor
Lidl rozda świąteczne bonusy pracownikom. Na co mogą liczyć? W 2024 r. sieć przeznaczyła na podwyżki i nowe miejsca pracy 240 mln zł
Pracownica sklepu Lidl Polska, fot. Lidl Polska

W okresie przedświątecznym Lidl Polska przygotował dla swoich pracowników wiele niespodzianek. Wszyscy z nich dostali świąteczne upominki oraz zostali zaproszeni do wielkiej akcji promocyjnej Lidl Plus, w ramach której otrzymali kupony rabatowe o łącznej wartości 1 000 zł na zakupy. Sieć przekazała także ponad 22 000 paczek dla dzieci pracowników.

Obecnie sieć Lidl Polska zatrudnia blisko 29 000 osób. Poza atrakcyjnymi warunkami wynagrodzenia, do zalet pracy w Lidl Polska należą możliwość rozwoju zawodowego, a także szero...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. grudzień 2024 11:05