18.01.2019 / 11:43
StoryEditor

Lidl wchodzi na Łotwę

(fot. Lidl US, za: YouTube)
Sieć Lidl uruchomi wkrótce pierwszy sklep na Łotwie - donoszą media z tego kraju. Pierwsza placówka dyskontera wystartować ma w mieście Jekabpils, druga w Lipawie, a trzecia najprawdopodobniej w Jełgawie.

Przypomnijmy, że jesienią minionego roku Lidl rozpoczął budowę centrum logistycznego na Łotwie. Jak donosi "The Baltic Course", inwestycja warta jest 55 mln euro powstaje koło R...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 77% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.09.2025 / 11:04
StoryEditor
Od teraz możesz "postawić kawę" kurierowi InPost. Czy wirtualne podziękowania staną się codziennością?
Wirtualna kawa w InPost Mobile. Nowa forma podziękowania dla kuriera (fot. materiały prasowe)

InPost wprowadza pilotaż nowej funkcjonalności, która pozwala użytkownikom aplikacji mobilnej wyrazić wdzięczność kurierowi w symboliczny sposób. Funkcja została uruchomiona z okazji Dnia Kuriera i Przewoźnika i ma być testowana do końca roku. Czy wirtualna kawa stanie się nowym standardem podziękowań dla dostawców?

InPost rozpoczął testy rozwiązania, które umożliwia klientom przekazanie kurierowi symbolicznego podziękowania w postaci wirtualnej kawy. Inicjatywa została uruchomiona przy oka...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.10.2025 / 19:46
StoryEditor
Rewolucja w ofercie spożywczej Amazona. Gigant e-commerce wprowadza 1000 produktów pod marką własną
Amazon unifikuje ofertę marek własnych pod brandem Amazon Grocery

Amazon wprowadza do oferty markę Amazon Grocery, czyli 1000 produktów pod marką własną, które łączą najlepiej sprzedające się produkty dotychczas sprzedawane pod markami Amazon Fresh i Happy Belly. W ofercie są m.in. świeże warzywa, nabiał, mięso i przekąski – w większość w cenie poniżej 5 dol.

Amazon Grocery – nowa marka prywatna Amazona

Amazon ogłosił wprowadzenie na rynek Amazon Grocery – nowej marki własnej żywności, która oferuje ponad 1000 wysokiej jakości pro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. październik 2025 16:35