28.05.2020 / 18:19
StoryEditor

Lidl zaostrza politykę cenową

Market Lidl w Łodzi, ul. Nowe Sady, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych (fot. Konrad Kaszuba)
Niemiecki dyskonter zmienił skład zespołu zakupowego. Ma to pomóc w nowej strategii firmy – byciu bardziej konkurencyjnym cenowo.

O sprawie donosi portal lebensmittelzeitung.net. Według jego informacji sieć ma stać się bardziej agresywna i konkurencyjna cenowo. Dyskonter planuje skupić się w pierwszej kole...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
05.12.2023 / 09:36
StoryEditor
Lidl i Coca-Cola wystartowały z przedświąteczną loterią, w której główną nagrodą jest samochód
Logo sklepu Lidl (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Coca-Cola zorganizowała przedświąteczną promocję wspólnie z dyskontami Lidl. Klienci, którzy kupią w sklepach sieci dwa napoje objęte promocją, mogą wziąć udział w loterii, w której główną nagrodą jest Fiat 500.

Loteria Lidla i Coca-Coli trwa do 20 grudnia br., Klienci Lidla, którzy w dyskontach kupią dwa napoje Coca-Cola, Fanta, Kinley, Sprite, Fuzetea lub Monster, zarejestrują pa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
29.11.2023 / 11:13
StoryEditor
Eurocash o nowej sieci Moje Sklepy: Chcemy zmieniać relacje z dostawcami na partnerskie. Pokażemy, że jak mówimy, tak robimy [WYWIADY]
Od lewej: Marcin Celejowski, Adam Bąkowski i Antoine Kolendowski z Grupy Eurocash (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl; mat. prasowe)
O planach rozwoju nowej marki parasolowej Moje Sklepy opowiedzieli portalowi wiadomoscihandlowe.pl: Adam Bąkowski, prezes Innowacyjnej Platformy Handlu; Marcin Celejowski, dyrektor Działu Handlowego i Operacji w Eurocash Sieci Partnerskie oraz Antoine Kolendowski, dyrektor ds. marketingu w Eurocash Sieci Partnerskie.

Uwaga! O Moich Sklepach rozmawialiśmy także z Pedro Martinho, członkiem zarządu Grupy Eurocash. Z wywiadem tym można się zapoznać po kliknięciu w niniejszy link.

***

A...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
10. grudzień 2023 06:13