19.07.2018 / 13:58
StoryEditor

Lidl zmarnował siedem lat i pół miliarda euro na źle funkcjonujący system SAP

(fot. Konrad Kaszuba)
Po siedmiu latach prac i inwestycjach przekraczających pół miliarda euro niemiecki dyskonter podjął decyzję o zamknięciu projektu wdrożenia systemu zarządzania towarami, logistyką i procesami biznesowymi firmy SAP. Oprogramowanie wciąż nie działa płynnie. Lidl zamierza rozwijać własną wersję systemu.

Jak informują niemieckie media, Lidl po siedmiu latach prac doszedł do wniosku, że oprogramowanie firmy SAP nie nadaje się do wdrożenia. Niemiecka firma SAP, z siedzibą w Walld...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.08.2025 / 12:03
StoryEditor
TOP10 wiadomości tygodnia: Dino, Polomarket, akcyza, podatek cukrowy, marki własne, system kaucyjny i nowy gang Biedronki
Najważniejsze wiadomości z branży handlu (fot. Shutterstock/materiały prasowe)

W ostatnim tygodniu poznaliśmy najnowsze wyniki Dino. Przyniósł on też wieść o przyłączeniu się Polomarketu do spółki, która ma być częścią międzynarodowej grupy zakupowej EMD. Branżę poruszyły rządowe zapowiedzi, dotyczące podwyżki opłaty cukrowej i wyższej niż zapowiadano akcyzy na alkohol. Okazało się też, że prezes UOKiK wziął pod lupę kwestię udziału marek własnych w obrotach sieci, a niektóre sklepy mogą jednak być wyłączone z systemu kaucyjnego.

1. Dino pręży muskuły! Sieć przeskoczyła Biedronkę pod względem dynamiki przychodów

Dino Polska ponownie potwierdza swoją pozycję, jednej z najszybciej rozwijających s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.08.2025 / 09:11
StoryEditor
Podwyżka na autopilocie – Netflix zmienia ceny bez zgody subskrybentów

Netflix podniósł ceny subskrypcji bez wyraźnej zgody klientów. UOKiK stawia zarzuty platformie i ostrzega inne serwisy streamingowe. Sprawdź, co grozi Netflixowi i jakie prawa mają konsumenci.

Netflix podnosi ceny subskrypcji

Wielu użytkowników Netflixa zauważyło, że mimo braku zmian w planie taryfowym czy jakości usługi, ich miesięczne opłaty za subskrypcję wzrosły....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. wrzesień 2025 10:40