23.10.2023 / 11:11
StoryEditor

Lidl znów kusi klientów rodzinnymi opakowaniami produktów w niższych cenach

Od 23 października w sklepach Lidl Polska wystartował ”Tydzień XXL” (fot. mat. pras.)
Od poniedziałku 23 października w sklepach Lidl Polska wystartował "Tydzień XXL", w ramach którego klienci będą mogli kupić wybrane artykuły w powiększonych tzw. rodzinnych opakowaniach. Sieć zapewnia, że będzie to okazja do oszczędności. Posiadacze Karty Dużej Rodziny będą mogli skorzystać też z dodatkowej zniżki na ponad 400 produktów.

"Tydzień XXL" od lat cieszy się dużym zainteresowaniem wśród klientów Lidl Polska. W związku z jego popularnością sieć zorganizowała kolejną odsłonę akcji – produkty w większych...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.05.2025 / 11:14
StoryEditor
Saule Technologies na sprzedaż? Polski producent ogniw dla etykiet ESL może zmienić właściciela
Na zdj. elektroniczne etykiety cenowe w dyskoncie sieci Lidl (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Technologia zasilania etykiet elektronicznych perowskitowymi ogniwami może wkrótce trafić w nowe ręce. Saule Technologies, spółka odpowiedzialna za ten innowacyjny system, znalazła się w centrum zainteresowania potencjalnego inwestora. Co dokładnie dzieje się wokół wrocławskiej firmy i kto może przejąć jej udziały?

Zarząd Saule Technologies, spółki z siedzibą we Wrocławiu, poinformował, że w dniu 19 maja 2025 roku wszedł w posiadanie informacji o propozycji transakcji, która może znacząco ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.05.2025 / 08:00
StoryEditor
Takko Fashion zostaje w Polsce! Sieć dyskontów prowadzi negocjacje dotyczące sklepów [TYLKO U NAS]
W zeszłym roku sieć odnowiła w naszym kraju dwa sklepy w Warszawie i Częstochowie, w tym roku planowana jest kolejna modernizacja (Takko Fashion)

Takko Fashion planuje otworzyć kilkaset sklepów w ciągu najbliższych 3 lat, ale na swoich głównych rynkach (DACH). Tymczasem w Polsce sieć się kurczy - liczy 42 sklepy. Poznaliśmy plany tego niemieckiego operatora związane z naszym rynkiem.

Z artykułu dowiesz się:

  • Jak radzi sobie sieć Takko w Polsce?   
  • Jakie plany ma sieć Takko w Polsce?
  • Co oferują sklepy Takko Fashion?
Dyskont odzieżowy Takko Fash...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. maj 2025 13:12