24.03.2020 / 19:58
StoryEditor

Lidl zrezygnował ze sprzedaży owoców i warzyw dostarczanych drogą lotniczą

Market Lidl w Gronau, Niemcy (fot. Bartek Kaszuba)
Austriacki oddział sieci Lidl troszczy się o wizerunek firmy przyjaznej środowisku naturalnemu. Stąd decyzja władz spółki o wycofaniu ze sprzedaży warzyw i owoców dostarczanych do magazynów za pośrednictwem transportu lotniczego, który uznawany jest za jeden z najbardziej inwazyjnych środków transportu dla środowiska naturalnego.

Jak zapewniają przedstawiciele spółki Lidl Austria, wprowadzone zmiany nie powinny mieć wpływu na szerokość i atrakcyjność oferty tego typu produktów, które są kluczowym asortym...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
15.09.2023 / 10:04
StoryEditor

Nowe dane o inflacji za sierpień. Co działo się z cenami żywności w minionym miesiącu?

O ile wzrosły ceny w ubiegłym miesiącu? (fot. Shutterstock)
O 10,1 proc. wzrosły ceny towarów i usług konsumpcyjnych w sierpniu 2023 r. w ujęciu rok do roku - poinformował w piątek Główny Urząd Statystyczny. Wcześniej w ramach tzw. szybkiego odczytu urząd podał dokładnie taką samą wartość.

Według GUS ceny usług podskoczyły w sierpniu o 11,1 proc. rok do roku, a ceny towarów wzrosły o 9,8 proc.

W stosunku do lipca ceny towarów i usług łącznie utrzymały się na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
21.09.2023 / 20:55
StoryEditor

Grupa w skład której wchodzi firma Super Prezenty rozszerza swoje działania poprzez otwarcie nowego parku trampolin na Łotwie

501328
fot. Materiał Partnera
501329
fot. Materiał Partnera
501330
fot. Materiał Partnera
501331
fot. Materiał Partnera
501328
501329
501330
501331
Grupa, do której należą „Super Prezenty” w Polsce, „Gera dovana” na Litwie, „Bombadar” w Czechach oraz „Lieliska davana” na Łotwie, w połowie września otworzyła nowy park trampolin w jednym z największych centrów handlowych „Spice” w Rydze. To już drugi park trampolin na Łotwie obsługiwany przez tę firmę, a jego otwarcie powiodło się, dzięki wspólnemu wysiłkowi doświadczonych architektów oraz inwestycji o wartości prawie miliona euro.

Grupa pod nazwą swojej spółki zależnej „Lieliska davana” działa na rynku dystrybucji prezentów w formie przeżyć na Łotwie od ponad 12 lat. Firma prowadzi sprzedaż zarówno online...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
25. wrzesień 2023 08:32