24.03.2023 / 15:56
StoryEditor

Logo Lidla już można zobaczyć podczas meczów. Sieć handlowa została globalnym partnerem UEFA

Zakupy w polskim sklepie Lidl wypadają korzystniej cenowo w porównaniu do Czech i Niemiec
Lidl został globalnym partnerem UEFA. Fani piłki nożnej będą mogli zauważyć logo sieci handlowej podczas europejskich eliminacji w 2023 roku oraz turnieju finałowego w 2024 roku ponieważ oprator sklepów zawarł z federacją piłkarską umowę długoterminową.

Przyszłoroczne Mistrza Europy w piłce nożnej mężczyzn będą rozgrywane w Niemczech w dniach od 14 czerwca do 14 lipca. Drużyny narodowe rozegrają 51 meczów w 10 niemieckich miast...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.09.2025 / 21:26
StoryEditor
Pamapol zainwestuje w kategorię innowacyjnych produktów roślinnych
Spółka Kwidzyn należąca do Grupy Pamapol zainwestuje w kategorię innowacyjnych produktów roślinnych

Należąca do Grupy Pamapol spółka Kwidzyn S.A. otrzymała rekomendację Narodowego Centrum Badań i Rozwoju (NCBiR) do dofinansowania nowoczesnego projektu w obszarze przetwórstwa roślinnego.

Pamapol szuka możliwości rozwoju w Kwidzynie

Projekt spółki zależnej Pamapolu pod nazwą „Innowacyjne ziarniste produkty roślinne otrzymywane z zastosowaniem niekonwen...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.09.2025 / 14:42
StoryEditor
Sokołów ma nową dyrektor ds. sprzedaży detalicznej. Katarzyna Marino to transfer z dużej sieci handlowej
Katarzyna Marino i Maciej Częścik

Wraz z początkiem września funkcję dyrektora ds. sprzedaży detalicznej w Sokołów objęła Katarzyna Marino – manager z wieloletnim stażem w obszarze handlu. Za główne cele stawia sobie rozwój sprzedaży zgodnie ze strategią Grupy Sokołów, ze skupieniem się na ostatecznym konsumencie oraz dalsze umacnianie marki Sokołów.

Katarzyna Marino - z Kauflandu do Sokołowa

Katarzyna Marino na początku swojej ścieżki zawodowej pracowała w firmie Atlanta 1x1 - polskim oddziale niemieckiej firmy, zajm...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. wrzesień 2025 06:57