05.03.2021 / 08:33
StoryEditor

Salmonella w Biedronce i Lidlu. Sieci wycofują mięso ze sprzedaży

mięso, źródło: mat. prasowe ()
Inspekcja Weterynaryjna wykryła Salmonellę w mięsie pochodzącym z zakładów Animex. Chodzi o produkty z oferty Biedronki i Lidla.

Inspekcja Weterynaryjna wykryła Salmonella Enteritidis w dwóch z pięciu próbek produktu sznycel z fileta z kurczaka sprzedawanego w sklepach Biedronki. Mięso drobiowe jest prze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.10.2024 / 18:53
StoryEditor
X-kom przejmie konkurenta. CEO X-kom: Chcemy stworzyć silnego gracza na rynku elektroniki
X-kom przejmie Neonet (fot. Shutterstock)

X-kom, jeden z liderów rynku elektroniki użytkowej w Polsce, ogłosił przejęcie sieci sklepów Neonet. To transakcja, która nie tylko zakończy restrukturyzację Neonetu, ale także zwiększy dostępność salonów x-kom w mniejszych miastach. Co oznacza to dla klientów i branży?

W wyniku podpisanej umowy inwestycyjnej między x-kom a Neonetem, oba podmioty przygotowują się do wspólnego rozwoju. Jak podkreślają władze obu firm, transakcja ta stwarza nowe ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.10.2024 / 16:22
StoryEditor
Moja Biedronka i Lidl Plus najpopularniejszymi programami lojalnościowymi w Polsce. Czemu konsumenci coraz częściej z nich korzystają?
Apilkacja sieci Biedronka (fot. Shutterstock)

Według najnowszego badania "Monitor programów lojalnościowych 2024", przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia, 72 proc. Polaków korzysta z co najmniej jednego programu lojalnościowego, co oznacza wzrost o 8 punktów procentowych w porównaniu do roku 2023. Wynik ten potwierdza, że programy lojalnościowe stają się nieodłącznym elementem strategii zakupowych konsumentów.

„Wzrost zainteresowania programami lojalnościowymi nie wynika z pojawienia się nowych graczy na rynku, ale jest efektem działań liderów w sektorze handlu detalicznego” – podkreś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. październik 2024 12:21