09.05.2020 / 08:33
StoryEditor

Zamieszanie wokół promocji piwa w Lidlu. Nie wiadomo, które było tańsze

(fot. archiwum)
Promocja piwa w Lidlu polegająca na tym, że przy zakupie 20 butelek piwa płaciło się za 10, okazała się prawdziwym hitem. Schody zaczynały się jednak przy kasach, gdzie okazywało się, że nie wiadomo, których produktów ta promocja dotyczy – podaje serwis wp.pl.

Promocja piwa w Lidlu okazała się hitem - 10 butelek gratis. Wszystkich gatunków, czyli… niektórych. Ale nie wiadomo jakich. Lidl kłopoty klientów tłumaczy awarią.

Jak ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
30.11.2023 / 13:41
StoryEditor
Anna Tarasiuk, Kraft Heinz: Konsumenci mają dość pokazywania im w reklamach perfekcyjnego świata
Anna Tarasiuk, head of growth w Kraft Heinz, podkreśla, że firma znacząco zwiększyła liczbę innowacji sygnowanych marką Pudliszki oraz związane z nią wydatki mediowe (fot. Kraft Heinz)
Kraft Hainz zmienia pozycjonowanie marki Pudliszki, czemu towarzyszy nowa niestandardowa kampania reklamowa. Anna Tarasiuk, head of growth w Kraft Heinz w wywiadzie udzielonym portalowi wiadomoscihandlowe.pl zdradza, że długoterminowym celem tych działań są dwucyfrowe wzrosty sprzedaży dla całej marki. Mówi również o kategoriach, w które firma będzie inwestować oraz nowościach marki Pudliszki, jakie wprowadzi na rynek.

9 października firma Kraft Heinz rozpoczęła kampanię reklamową marki Pudliszki, która powstała w oparciu o nowe pozycjonowanie tego brandu. Co nie sprawdzało się w dotychcz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
26.11.2023 / 15:30
StoryEditor
To był rekordowy Czarny Piątek. Sprzedaż w polskich e-sklepach w Black Friday wyższa o 30 proc. niż w inne dni
Black Friday z roku na rok zyskuje na znaczeniu (fot. Shutterstock)
Sprzedaż brutto (GMV) sklepów internetowych w tegoroczny Black Friday była o 30 proc. wyższa niż średnia dla pozostałych dni listopada - podało IdoSell, powołując się na dane o wynikach sprzedażowych e-sklepów korzystających z tej platformy.

Dane te pokazują, że obawy o to, iż dyrektywa Omnibus (nakazująca pokazywać najniższą cenę przecenionego produktu z ostatnich 30 dni), albo wciąż relatywnie kiepskie nastroje...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
01. grudzień 2023 21:07