08.10.2024 / 14:37
StoryEditor

Oszuści kradną w Biedronkach rabaty przypadkowych osób. Sieć mówi o "marginalnym zjawisku", kasjerzy mają inne zdanie

Oszuści kradną w Biedronkach rabaty przypadkowych osób (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

W Biedronkach pojawili się oszuści, którzy znaleźli sposób na okradanie klientów z przysługujących im limitów rabatów. Przypadkowi konsumenci są poszkodowani, a przestępcy "zaoszczędzają" nawet kilkaset złotych podczas jednej wizyty w sklepie. Detalista uspokaja, że zjawisko jest marginalne, jednak podejmuje kroki, by mu przeciwdziałać.

Jak coraz częściej alarmują klienci sieci Biedronka i zarazem posiadacze karty Moja Biedronka, zdarza im się nie móc skorzystać z przysługujących im rabatów na promowane prod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.08.2025 / 16:30
StoryEditor
JD.com przygotowuje europejską ofensywę. Ochama przechodzi rebranding
JD.com zmienia Ochama na Joybuy i szykuje ekspansję w Europie (Ochama)

JD.com, jedna z największych chińskich platform e‑commerce, przeprowadza rebranding swojej europejskiej platformy Ochama, zmieniając jej nazwę na Joybuy, tak jak już funkcjonuje to w Wielkiej Brytanii. Ta zmiana to element przygotowań do zwiększenia obecności marki na rynku europejskim, gdzie firma planuje działać zarówno online, jak i stacjonarnie.

Ochama to platforma uruchomiona przez JD.com pod koniec 2021 roku, która oferuje model hybrydowy – łączący sklep online z możliwością odbioru zakupów w punktach stacjonarnych, m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.08.2025 / 12:37
StoryEditor
Biedronka ograniczy w 2025 r. inwestycje w przebudowę sieci sklepów
(fot. alexgo.photography/Shutterstock)

W 2025 r. Biedronka urośnie w Polsce o 130-150 sklepów netto, otworzy także nowe centrum dystrybucyjne. Nie wszystkie inwestycje zostaną jednak zrealizowane zgodnie z założonym na początku 2025 r. planem.

Grupa Jeronimo Martins, przedstawiła kilka miesięcy temu priorytety rozwojowe dla sieci Biedronka, lidera rynku handlu spożywczego w Polsce na 2025 r. Operator miał urosnąć o ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. sierpień 2025 09:35