01.10.2020 / 20:15
StoryEditor

Drugi Vendo Park w województwie śląskim otwarty. Operatorem spożywczym Lidl

Lidl w śląskim Vendo Parku zajmuje 1960 mkw. (Trei Real Estate Poland)
Vendo Park w Częstochowie przyjmuje już klientów. To jeden z największych parków handlowych w sieci rozwijanej przez dewelopera Trei Real Estate Poland. Obiekt o łącznej powierzchni najmu około 8 200 mkw. mieści 13 sklepów, z czego Maxi Zoo, Dealz, TEDi oraz JBB Bałdyga są markami debiutującymi w Częstochowie. To czwarty z siedmiu Vendo Parków, jakie deweloper planuje otworzyć do końca tego roku.

Na działce o powierzchni 22 900 mkw. przy al. Niepodległości Trei oddał do użytku dwa budynki handlowe wzniesione na potrzeby działalności Vendo Parku oraz supermarketu spożyw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.10.2024 / 13:25
StoryEditor
Biedronka redukuje ilość wytwarzanych odpadów. Firma na celownik wzięła m.in. szafy ekspozycyjne w sklepach

Sieć Biedronka nie ustaje w wysiłkach związanych z redukcją wytwarzanych odpadów, co przy skali jej działalności daje naprawdę wymierne efekty dla środowiska. Jednym z ostatnich działań jest optymalizacja i eliminacja ilości materiałów wykorzystywanych do produkcji szaf ekspozycyjnych (tzw. standów) stojących w salach sprzedaży, miedzy innymi we współpracy z Mars Polska. Tylko dzięki temu zaoszczędzono 1240 kg tektury.

Pierwsze działania związane z ekoprojektowaniem standów ekspozycyjnych Biedronka rozpoczęła już w 2021 roku, kiedy wprowadziła pierwszy manual przeznaczony dla szaf ekspoz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.10.2024 / 22:22
StoryEditor
Wendy‘s w Polsce. Amerykański fast food chce odebrać klientów sieci McDonalds i Burger King
Wendy‘s logo

Wendy‘s, międzynarodowa sieć restauracji szybkiej obsługi z USA ogłosiła niedawno plany ekspansji w Rumunii i Irlandii, teraz zapowiada, że chce podbić polski rynek. Jak chce to zrobić?

Założona 55 lat temu, Wendy‘s jest obecnie jedną z najbardziej znanych i rozpoznawalnych marek restauracyjnych na świecie. W 2021 roku sieć zainwestowała Wielkiej Brytanii, co b...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2024 01:58