26.04.2021 / 08:42
StoryEditor

Grupa Pepco widzi szanse na uruchomienie 6 tys. nowych sklepów Pepco i 2 tys. sklepów Dealz. To wystarczy na 20 lat rozwoju

Grupa Pepco ogłosiła w informacji poprzedzającej prospekt emisyjny, że istniejące i priorytetowe nowe rynki zapewniają Pepco i Dealz wzrost w horyzoncie 20 lat. Grupa widzi szanse na uruchomienie ok. 6 tys. nowych sklepów Pepco i ok. 2 tys. kolejnych sklepów Dealz.

Grupa Pepco, która przygotowuje się do debiutu na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, opublikowała ogłoszenie poprzedzające prospekt emisyjny, zawierające m.in. analiz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.08.2025 / 11:35
StoryEditor
Jak przemysł wykorzystuje sztuczną inteligencję i co dzięki niej osiąga? “Jeszcze wiele pracy w obszarze budowania algorytmów” [RAPORT]

Przemysł korzysta ze sztucznej inteligencji, bo jest przekonany, że zapewnia to przewagę konkurencyjną i poprawia efektywność biznesu. Nakłady na tę technologię będą rosły. Ekspert przekonuje jednak, że wdrożenia muszą być całościowe, a nie punktowe.

Takie wnioski płyną z raportu KPMG “Intelligent manufacturing”. Aż 93 proc. badanych (spośród niemal 1,4 tys. ekspertów w tym 163 menedżerów z sektora przemysłu) podkreśla, że t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.08.2025 / 13:06
StoryEditor
Technologie zmienią sklepy Kaufland. Przyszłość to kasy samoobsługowe weryfikujące wiek, rozwój aplikacji i wykorzystanie sztucznej inteligencji
Supermarket sieci Kaufland w Szczecinie (Kaufland)

Stefan Hoppe, do niedawna Prezes Kaufland Polska, zapowiada, że jego sieć chce mocno postawić na rozwój technologiczny. Jak zmienią się sklepy sieci w Polsce i co czeka centra dystrybucyjne?

Wywiad w całości został opublikowany w maju. Stefan Hoppe od sierpnia jest prezesem niemieckiego oddziału sieci Kaufland.

Jak wasze sklepy będą się zmieniać, w jaką stronę ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. sierpień 2025 14:48