05.06.2023 / 15:01
StoryEditor

Karolina Tarnawska, Pepco: Nasza strategia opiera się na trzech filarach. Są nimi: dom, sklep i analizy

Karolina Tarnawska, global indirect procurement director w Grupie Pepco (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Niektóre osoby określają Pepco, jako dyskont. Mijają się jednak z prawdą. Jesteśmy value retailerem. Oznacza to, że liczy się dla nas nie tylko jakość i cena, ale także to, żeby przestrzeń sklepu i obsługa klienta stały na odpowiednio wysokim poziomie, tak aby klientki dobrze czuły się w naszych sklepach – zaznaczyła Karolina Tarnawska, global indirect procurement director w Grupie Pepco podczas prezentacji „Wygoda i doświadczenie zakupowe klienta priorytetem dla handlu” na Retail Trends 2023.

Jak Pepco poznaje potrzeby swoich klientów? Karolina Tarnawska wskazała, że jej sieć prowadzi w tym obszarze badania opierające się na „trzech nogach”. Są nimi: dom, skl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.09.2025 / 15:15
StoryEditor
Prezes E.Leclerc: do 2030 roku zmodernizujemy wszystkie nasze sklepy. Dwa w nowej formule już możecie zobaczyć
Jean Philippe Magre prezes E. Leclerc Polska

Dwa hipermarkety sieci E.Leclerc przeszły gruntowną modernizację, w kolejce czekają kolejne. Jaki będzie harmonogram ich remontów i z jakimi wynikami sieć świętuje swoje 30-lecie na polskim rynku?

Sieć  E.Leclerc zadebiutowała w naszym kraju 30 lat temu - w 1995 r. Dziś liczy 36 sklepów wielkopowierzchniowych w 32 miastach i na terenie 13 województw. Prowadzi też stacje p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.09.2025 / 13:24
StoryEditor
Rabaty tak, ale nie kosztem wygody. Jak kupują młodzi Polacy? [RAPORT]
Rabaty tak, ale nie kosztem wygody. Jak kupują młodzi Polacy? [RAPORT] (fot. Canva)

Młodzi Polacy bardzo często dokonują codziennych zakupów korzystając rabatów i promocji. Aż 59 proc. młodych konsumentów potrafi kupić od 1/5 do niemal 2/3 swoich zakupów w niższych cenach. – To już nie jest tylko bonus, ale naturalny element zakupów – wskazują eksperci. Jak te dane mogą przełożyć się na handel?

W artykule przeczytasz:

  • Dla młodych konsumentów promocje to nie bonus, ale naturalny element zakupów
  • Ile codziennych zakupów w obniżonych cenach kupują młodzi Polacy?
  • Promocje i rabaty kontra szybkość i wygoda zakupów
  • Jak dane o zwyczajach zakupowych młodych Polaków mogą przełożyć się na handel?

UCE Research i Shopfully przygotowali już czwartą edycję raportu pt. „Młodzi Polacy na zakupach”. W publikacji dużo miejsca poświecono analizie zakupów młodych konsumentów w ramach promocji. W ramach badania Polacy w wieku 18-25 lat zostali zapytani o to, w jakich proporcjach robią codzienne zakupy w promocjach w stosunku do cen regularnych.

Dla młodych konsumentów promocje to nie bonus, ale naturalny element zakupów

Najczęściej młodzi konsumenci wskazują, że dokonuj od 20% do 40% codziennych zakupów w promocjach. Na taki przedział wskazała niemal 1/3 respondentów. Więcej niż co czwarty młody Polak w promocyjnych cenach kupuje od 40 do 60% swoich codziennych zakupów.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2025 08:30