16.10.2022 / 19:57
StoryEditor

Pepco chce nadal inwestować w ceny, kosztem marż. Dzięki tej strategii sieć chce zwiększyć udziały w rynku

Sklep sieci Pepco (Pepco)
Popyt na produkty Pepco pozostaje silny, pomimo niepewnego otoczenia makroekonomicznego i wysokiej inflacji. - Wszędzie klienci bardziej zwracają uwagę na ceny - powiedział w rozmowie z „PAP” Mat Ankers, p.o. dyrektora finansowego Grupy Pepco.

Mat Ankers z Pepco podkreśla, że spółka nie zamierza podnosić cen swoich produktów. Dodaje, że firma zainwestowaliśmy dużo w ceny i wciąż stara się absorbować ewentualne wzrosty...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.07.2025 / 12:02
StoryEditor
Produkcja i sprzedaż żywności na zakręcie. Niska cena to za mało [RAPORT PwC]
Produkcja i sprzedaż żywności na zakręcie. Raport PwC

Cena jest wciąż jednym z najważniejszych czynników wpływających na zakup żywności. Ale konsumenci w Europie Środkowej zwracają uwagę na wiele innych aspektów, jak chociażby smak, miejsce produkcji czy skład żywności. Tak wynika z najnowszego raportu PwC. Co będzie jeszcze wpływać na produkcję i handel żywnością?

W artykule przeczytasz:

  • Mieczysław Gonta: Konsumenci są niezłomni w żądaniu jakości żywności
  • Co wpływa na zachowania zakupowe konsumentów? Cena to nie wszystko

    ...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2025 / 20:42
StoryEditor
Popularna sieć elektromarketów powoli znika z rynku. To może oznaczać koniec tej marki?

Klienci elektromarketów Saturn w Niemczech mogli zauważyć, że sklepy tej sieci stopniowo znikają z handlowego krajobrazu. To część szerszej strategii firmy Ceconomy, właściciela zarówno Media Marktu, jak i Saturna, mającej na celu „ściślejsze powiązanie” obu marek. Lokalizacje systematycznie przejmują sklepy działające pod czerwonym logo.

W Polsce elektromarketów Saturn nie ma już od dobrych kilku lata, zastąpiły je sklepy Media Markt. Podobne zmiany nastąpiły w ostatnim czasie także w Austrii, Belgii, Holandii i...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. lipiec 2025 19:03