03.12.2021 / 19:33
StoryEditor

Pepco chce wstrząsnąć greckim rynkiem dyskontowym

Wkrótce ruszy pierwszy sklep Pepco w Hiszpanii (mat. prasowe Pepco Group)
Sieć dyskontów przemysłowych Pepco zamierza otworzyć 12 sklepów w Grecji, przy czym pierwsze cztery ruszą jesienią 2022 r. w Atenach. Później operator chce rozwijać się w innych regionach Hellady.

Pepco zapowiedziało, że chce wstrząsnąć greckim rynkiem detalicznym odzieży i artykułów  wyposażenia wnętrz. Dyskonter będzie konkurować o portfele greckich konsumentów z takimi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 70% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.06.2025 / 08:47
StoryEditor
Lidl testuje zupełnie niespodziewany format sklepu. Sąd wyraził zgodę
Lidl testuje nowy format sklepu. Sąd wyraził zgodę na zaskakujący projekt (fot. PixelBiss/Shutterstock)

Lidl i Kaufland rozszerzają swoją działalność. Jeden planuje uruchomić własny pub w sklepie, drugi wchodzi w rynek nieruchomości i to nie handlowych. Tymczasem ich właściciel – Grupa Schwarz – inwestuje w rozbudowę floty kontenerowców. Czy niemiecki gigant szykuje nowy model biznesowy, który wykracza daleko poza klasyczne zakupy?

Nowatorskim kierunkiem rozwoju wykazuje się również Lidl. Sąd w Irlandii Północnej zezwolił sieci na otwarcie pubu w miejscowości Dundonald, niedaleko Belfastu. Lokal będzie mie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2025 / 12:45
StoryEditor
Instagram i TikTok nowymi centrami handlowymi? Tak wygląda przyszłość zakupów
Social commerce w Polsce 2025 – jak social media zmieniają handel online (fot. Shutterstock)

Social media już dawno przestały być wyłącznie miejscem budowania wizerunku marek. Dziś stają się pełnoprawnym kanałem sprzedaży, w którym zakupy odbywają się bez wychodzenia z aplikacji. Jak wygląda nowa rzeczywistość e-commerce i co oznacza to dla sprzedawców?

Social commerce, czyli sprzedaż bezpośrednio w mediach społecznościowych, stał się jednym z kluczowych kanałów handlu internetowego. Coraz częściej nie trzeba już opuszczać apli...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. lipiec 2025 00:14