08.03.2021 / 20:23
StoryEditor

Pepco walczy o klientów z Biedronką i Lidlem. Rynek dyskontów przemysłowych czeka ostra walka o klienta i wartość koszyka [WYWIAD]

Marcin Stańko, dyrektor operacyjny Pepco Europe (Pepco Europe)
Między sieciami handlowymi działającymi w sektorze FMCG widzimy bardzo ostrą walkę o klienta i obserwujemy to w całej Europie - mówi w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Marcin Stańko, dyrektor operacyjny Pepco Europe.

Pepco przygląda się uważnie konkurencji?

Warto analizować, to co robi konkurencja i nie mówię tylko o tej na krajowym rynku. Mamy międzynarodową konkurencję i są pewne trend...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. grudzień 2024 05:57