06.09.2021 / 19:20
StoryEditor

Sieć Dealz otwiera w Polsce swój sklep nr 100. Na koniec roku będzie ich znacznie więcej

Poundland (Marcin Langowski, dyrektor generalny Dealz CEE)
Należąca do Grupy Pepco sieć dyskontów Dealz otworzy w połowie września swój sklep nr 100 na polskim rynku. Placówka ruszy w Olsztynie, stanowiąc jednocześnie debiut sieci w stolicy województwa warmińsko-mazurskiego. Stanie się to w trzy lata od uruchomienia pierwszego punktu handlowego w naszym kraju.  Jednak plany dla Polski na najbliższe miesiące są znacznie bardziej ambitne. 

Grupa Pepco, do której nalezą sieci Pepco, Poundland, rozwija na polskim rynku sieć dyskontów przemysłowych pod szyldem Dealz, która w ciągu najbliższych dwóch t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.07.2024 / 14:06
StoryEditor
Kolejny lokalny browar w tarapatach. Czy Browar Kościerzyna dostanie trzecie życie?
Przyszłość Starego Browar Kościerzyna, w którym działają m.in. pub, restauracja, pizzeria i centrum konferencyjno-handlowe stanęła pod znakiem zapytania (fot. materiały prasowe)

Sąd Rejonowy w Gdańsku orzekł o upadłości spółki Browar Kościerzyna z powodu długów. W tej sytuacji zasadne jest pytanie nie tylko o to co stanie się z samym browarem i warzonym w nim piwem, ale też m.in. z centrum handlowo-konferencyjnym znajdującym się kompleksie Stary Browar Kościerzyna.

Historia browaru zlokalizowanego w Kościerzynie (woj. pomorskie) sięga XVI wieku. Został on założony w 1856 r. przez radnego miejskiego i członka magistratu Carla Teodora Hanffa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.07.2024 / 18:26
StoryEditor
Wojna cenowa Biedronki i Lidla uderza w wyniki sieci Carrefour. Operator ósmy kwartał z rzędu zmniejsza liczbę sklepów w Polsce
Na zdj. sklep Carrefour Express w Krakowie/zdjęcie ilustracyjne (fot. ms.yenes/Shutterstock)

Carrefour ma w Polsce coraz mniej sklepów - sieć skurczyła się w pół roku niemal o 40 placówek. Słabo wypada także sprzedaż francuskiego operatora w naszym kraju. W drugim kwartale 2024 r. sprzedaż LfL sieci spadła o 2,5 proc. względem analogicznego okresu rok wcześniej.

Poniekąd jest to poprawa - przypomnijmy bowiem, że pierwszym kwartale sprzedaż LfL Carrefoura zanurkowała w Polsce aż o 4,2 proc. Jednak fakt, że w kolejnym już kwartale wyni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. lipiec 2024 04:20