13.07.2023 / 10:34
StoryEditor

Sieć Pepco ze spadkiem przychodów porównywalnych w ubiegłym kwartale. "Trudne warunki handlowe"

Na zdj. sklep sieci Pepco (materiały prasowe)
O 1,2 proc. spadły przychody porównywalne (like-for-like) sieci Pepco w trzecim kwartale roku obrotowego, który dla firmy zakończył się 30 czerwca. W przypadku całej Grupy Pepco, a więc po uwzględnieniu również sieci Dealz i Poundland, przychody LfL we wspomnianym kwartale podskoczyły o 2,6 proc.

Firma tłumaczy, że ujemny wynik LfL dla szyldu Pepco "odzwierciedla trudne warunki handlowe w kwietniu i maju, szczególnie w Europie Środkowej, oraz silniejszy okres por...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. marzec 2024 06:29