19.04.2024 / 16:32
StoryEditor

Lidl trafił pod opiekę gigantycznego Jezusa ze Świebodzina. Dołączył on do Dino, Biedronki, Intermarche i Netto

W Świebodzinie ruszył kolejny supermarket sieci Lidl, to druga placówka tego operatora w tym mieście. Oprócz sklepu niemieckiej sieci pomnik Chrystusa Króla, czyli największy na świecie pomnik Jezusa będzie spoglądał m.in. na trzy Biedronki, dwa markety Dino, a także dyskont Netto i supermarket Intermarche.

Prawie 20 marek handlowych zdecydowało się na wynajęcie powierzchni dla swoich nowych sklepów w parku handlowym Karuzela w Świebodzinie. Są to w większości brandy, które nie miały dotychczas sklepów w tym mieście.

Retail park tworzą cztery budynki. Wejście do każdego ze sklepów możliwe jest bezpośrednio z parkingu zewnętrznego. Powierzchnia kompleksu handlowego liczy 15 tys. mkw., a przy obiekcie wygospodarowano 370 miejsc parkingowych.

Marki niedostępne dotychczas w Świebodzinie

Park handlowy Karuzela w Świebodzinie mieści się przy głównym skrzyżowaniu w tym mieście i znajduje się w sąsiedztwie dworca kolejowego oraz jednego z najnowszych wielorodzinnych osiedli mieszkaniowych.

Po otwarciu centrum handlowego w Świebodzinie po raz pierwszy pojawiły się sklepy takich marek, jak: Jysk, Tedi, Sinsay, House, Cropp, Smyk, KiK i CCC. Dodatkowo, na terenie kompleksu otwarto pierwszy w mieście sklep Bricomarché, który jest jednocześnie 200. lokalizacją tej sieci w Polsce.

Sklep w Świebodzinie oferuje szeroki wybór asortymentu – blisko 30 tys. pozycji z kategorii tj.: artykuły budowlane, ogród, dekoracje czy majsterkowanie, dostępne na 2000 mkw. powierzchni handlowej pod dachem i niemal 1300 mkw. powierzchni ogrodu zewnętrznego.

Lidl, Rossmann i McDonald‘s w nowym parku handlowym Karuzela

Poza wymienionymi markami, w Karuzeli w Świebodzinie znajdują się sklepy: Media Expert, Martes Sport, Pepco, Rossmann i Verona. Operatorem spożywczym jest Lidl. Obok kompleksu ulokowano restaurację sieci McDonald’s.  

Janusz Botorek, członek zarządu Karuzela Holding mówi, że miasto Świebodzin jest dobrze skomunikowane z resztą Polski, a także z siecią drogową na terenie Niemiec. – Jesteśmy przekonani, że park handlowy Karuzela, którego portfolio tworzą przede wszystkim marki niedostępne wcześniej w mieście, stanie się główną destynacją zakupową nie tylko dla mieszkańców Świebodzina, ale także okolicznych miejscowości – zaznacza.

10.11.2025 / 16:07
StoryEditor
LPP zwiększa sprzedaż o ponad 20 procent. Które szyldy rosną najszybciej?
Salon Sinsay (fot. Fot. Mat. Prasowe)

Firma LPP opublikowała wstępne wyniki po trzech kwartałach. Sprzedaż internetowa i stacjonarna rośnie, chociaż akurat Sinsay był pod kreską.

W samym tylko trzecim kwartale (sierpień-październik) sprzedaż sieci należących do LPP urosła o 23 proc. Kanał offline zwiększył obroty o 23 proc., a kanał online o 22 proc. Spr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.11.2025 / 18:51
StoryEditor
Z Nestlé odchodzi jeden z kluczowych szefów odpowiedzialny za globalną strategię koncernu
Sanjay Bahadur, jako wiceprezes wykonawczy i szef ds. strategii oraz rozwoju biznesu Grupy Nestle

Po ponad 40 latach w Nestlé, podczas których zdobywał doświadczenie w Indiach, Szwajcarii, Hongkongu, Turcji i Chinach, Sanjay Bahadur odchodzi na zasłużoną emeryturę.

Sanjay Bahadur, jako wiceprezes wykonawczy i szef ds. strategii oraz rozwoju biznesu, odpowiadał m.in. za fuzje i przejęcia, partnerstwa strategiczne oraz zarządzanie portfelem ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. listopad 2025 15:56