22.10.2025 / 20:03
StoryEditor

Sieć Smyk wchodzi na giełdę – start oferty publicznej i publikacja prospektu. Co tam jest?

Prezes Grupy Smyk Michał Grom

Grupa Smyk Holding, lider na rynku produktów dla dzieci w Polsce, rozpoczyna nowy etap w swojej historii. Spółka opublikowała prospekt emisyjny i 23 października 2025 roku rozpocznie pierwszą publiczną ofertę akcji. IPO obejmuje nie więcej niż 13 636 364 nowych akcji emitowanych przez spółkę oraz maksymalnie 18 410 214 akcji sprzedawanych przez dotychczasowego akcjonariusza – AMC V Gandalf SA.

Cena maksymalna dla inwestorów indywidualnych została ustalona na poziomie 13 zł za akcję. Zgodnie z harmonogramem, ostateczna liczba akcji i ich cena zostaną ustalone około 30 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.12.2025 / 14:02
StoryEditor
Impulsywne zakupy Polaków. Co naprawdę dzieje się w sklepach?
Impulsywne zakupy Polaków. Analiza zachowań konsumentów (fot. Shutterstock)

Nowe dane pokazują, jak powszechne wśród dorosłych Polaków są nieplanowane zakupy. Wyniki ujawniają nie tylko skalę zjawiska, ale także różnice pokoleniowe, dochodowe i terytorialne. Co sprawia, że konsumenci ulegają impulsom i jak tę wiedzę interpretują eksperci rynku?

Z badania UCE Research i Hybrid Europe wynika, że aż 89,9 proc. dorosłych Polaków kupuje produkty, których nie planowało przed wejściem do sklepu. Jedynie 6,3 proc. deklaruje, ż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.12.2025 / 19:55
StoryEditor
Rewolucja w Stokrotce! Sieć instaluje elektroniczne etykiety w pierwszym markecie
Sieć Stokrotka instaluje w elektroniczne etykiety w pierwszym markecie

Stokrotka wprowadza technologiczną rewolucję w Lublinie. Pod koniec listopada otwarto nowy supermarket przy ul. Kameralnej 1, który jako pierwszy w całej sieci został wyposażony w elektroniczne etykiety cenowe. To ważny krok w modernizacji formatu sklepów Stokrotka i podniesieniu jakości obsługi klientów.

- To projekt, który od samego początku tworzyliśmy w oparciu o nowoczesne standardy handlowe, wysoką jakość produktów oraz rozwiązania technologiczne realnie usprawniające zakup...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. grudzień 2025 09:15