02.03.2025 / 10:00
StoryEditor

Szokująca "inspekcja" w Biedronce – policja musiała interweniować. Jak sieć zareagowała na nieprawidłowości?

Logo sieci Biedronka (fot. Magda Wygralak/Shutterstock)

W Biedronce przy ul. Polnej w Tomaszowie Mazowieckim doszło do nietypowej sytuacji. Dwóch mężczyzn postanowiło przeprowadzić własną "inspekcję" sklepowych półek. Ich odkrycie zszokowało – znaleźli aż 366 produktów, których termin przydatności do spożycia minął.

– Łącznie 366 produktów, które winny być już dawno zutylizowane, okazuje się, że Biedronka "wciska" nieświadomym klientom – relacjonowali mężczyźni, których działania opisał lok...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.04.2025 / 18:03
StoryEditor
Jak Polacy planowali świąteczne wydatki? Ilu było gotowych zadłużyć się, byle w Wielkanoc móc "jeść, pić i popuszczać pasa"? [BADANIE]
Przed świętami w sklepach jest sporo drożej niż przed rokiem (fot. UCE Group)

Jak wynika z badania "Wielkanocny portfel/wydatki Polaków" przeprowadzonego na zlecenie B2 Impact, 43 proc. respondentów stara się oszczędzać na święta, choć dopuszcza pewne ustępstwa. Co piąty trzyma się sztywnego budżetu, a 13 proc. otwarcie deklaruje, że nie zamierza się ograniczać – bo święta to dla nich czas wyjątkowy, kiedy można sobie pozwolić na więcej. Dla nich Wielkanoc to czas, który zasługuje na wyjątkową oprawę – nawet jeśli oznacza to dodatkowe obciążenie finansowe.

Sposób planowania wydatków wielkanocnych różni się w zależności od płci, wieku i miejsca zamieszkania. Kobiety częściej niż mężczyźni planują ścisły budżet (22 proc. wobec 18 pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2025 / 11:45
StoryEditor
Bioniczne roboty dostarczą produkty do klientów w Polsce! Pyszne.pl zapowiada "nową erę dostaw" [ZOBACZ WIDEO]
Robot, który dostarczy zakupy klientom Pyszne.pl (fot. Bukowsky Studio)

Platforma Pyszne.pl zaprezentowała w czwartek robota Lite3 – czworonożną maszynę kroczącą przypominającą psa. W ocenie firmy, mechaniczne "psoboty" mogą w przyszłości stać się "nieodłącznym elementem miejskiego krajobrazu dostaw".

Lite3 to rozwiązanie opracowane przez firmę DEEPRobotics, a dystrybuowane w Polsce przez S4Tech. Jak poinformowano, bioniczny robot inspirowany anatomią ssaków może poruszać s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 01:31