16.07.2025 / 14:46
StoryEditor

Żabka Nano w kolejnym globalnym koncernie. Po Tesli przyszedł czas na Michelin

Sklep Żabka Nano w zakładach Michelin Polska w Olsztynie (fot. Żabka Polska)

Sklep Żabka Nano wystartował w zakładach Michelin, światowego producenta opon. Jest to zgodne ze strategią ekspansji tego konceptu. Jak wyglądają zakupy w sklepach Żabka Nano?

Z artykułu dowiesz się:

  • Sklep Żabka Nano w zakładach Michelin Polska w Olsztynie
  • Żabka Nano w zakładach Tesli i miasteczku Orange
  • Jak przyszłość czeka koncept autonomicznych sklepów polskiej sieci?
  • Jak wyglądają zakupy w sklepach Żabka Nano?

Sklep Żabka Nano w zakładach Michelin Polska w Olsztynie

Od lipca 2025 roku pracownicy zakładu Michelin Polska w Olsztynie mogą korzystać ze sklepu Żabka Nano.

– Pracownicy fabryki mogą korzystać z bezobsługowych zakupów 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, bez kas, bez kolejek i bez wysiłku. W Nano można znaleźć zarówno dania obiadowe, napoje, jak i przekąski znane z sieci Żabka – podaje Żabka Polska.

– Cieszy nas możliwość proponowania rozwiązań convenience coraz szerszemu gronu odbiorców. Dziękujemy zespołowi Michelin Polska za współpracę przy wdrożeniu – podkreśla największa franczyzowa sieć sklepów w Polsce.

Żabka Nano w zakładach Tesli i miasteczku Orange

Sklep w fabryce Michelin to kolejna placówka Żabki Nano przy dużej fabryce. Najwięcej o tym koncepcie mówiono już w sierpniu 2022 r., kiedy to pierwszy sklep autonomiczny Żabki ruszył w na terenie fabryki Tesli pod Berlinem. Kilka miesięcy później Żabka otworzyła drugi punkt Nano w fabryce Tesli.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 72% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.11.2025 / 14:28
StoryEditor
Eksperci ostrzegają: ceny w sklepach wystrzelą. Kiedy pojawią się podwyżki?
Ceny w sklepach wystrzelą? Eksperci ostrzegają przed podwyżkami (fot. Canva)

Codzienne zakupy w sklepach w październiku zdrożały średnio o 4,1 proc. Niby ceny rosną wolniej niż w poprzednich miesiącach, ale wciąż są na większym plusie niż sama inflacja. Na dodatek eksperci ostrzegają konsumentów i handel. – To cisza przed burzą, bo wkrótce dynamika podwyżek przyspieszy – wskazują analitycy.

W artykule przeczytasz: 

  • Raport UCE Research: Ceny w sklepach w październiku wzrosły o ponad 4 proc.
  • Ceny w sklepach w październiku rosną szybciej niż inflacja
  • Ceny żywności roną wolniej niż chemia gospodarcza i używki
  • Ceny w sklepach mogą szybciej rosnąć w grudniu i styczniu. Dlaczego?

Raport UCE Research: Ceny w sklepach w październiku wzrosły o ponad 4 proc.

W październiku br. codzienne zakupy zdrożały średnio o 4,1 proc. rdr. Dla porównania we wrześniu ceny wzrosły o 4,9 proc., a w sierpniu – 5,1 proc. Tak wynika z najnowszego raportu „Indeks Cen w Sklepach Detalicznych”, który opracował zespół UCE Research i Uniwersytetów WSB Merito.

Warto dodać, że „Indeks Cen w Sklepach Detalicznych” opublikowany 19 listopada opiera się na cenach produktów z 17 kategorii, m.in. żywności, napojów bezalkoholowych i alkoholowych, chemii gospodarczej i artykułów dla dzieci. Raport UCE Research powstał na podstawie ponad 101 tys. cen detalicznych z niemal 48 tys. sklepów.

Dr inż. Anna Motylska-Kuźma, ekspertka z Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW we Wrocławiu uważa, że spadek tempa wzrostu cen w sklepach wynika głównie z tańszej ropy na rynkach światowych oraz dość mocnego kursu złotego. Eksperci wskazują także na dobre zbiory produktów rolno-spożywczych, co hamuje wzrost cen żywności. 

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 73% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.11.2025 / 13:40
StoryEditor
DHL stawia tysiąc automatów paczkowych w trzy miesiące. Firma ostrzy sobie zęby na grudniowy szał zakupowy
DHL ma w Polsce już 8 tys. automatów paczkowych i 16 tys. punktów odbioru (fot. materiały prasowe)

DHL eCommerce Polska dynamicznie rozwija infrastrukturę punktów do odbioru paczek. W listopadzie br. sieć urządzeń DHL Box osiągnęła liczbę ośmiu tysięcy. To oznacza duże przyspieszenie.

DHL eCommerce Polska w sierpniu br. chwalił się osiągnięciem kamienia milowego w postaci siedmiu tysięcy automatów paczkowych. Po kilku miesiącach, od końca listopada br., sieć ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. grudzień 2025 07:24