12.12.2019 / 10:48
StoryEditor

Polacy chcą korzystać z opakowań zwrotnych

Jako główny powód korzystania z produktów w opakowaniach zwrotnych Polacy wskazują chęć zrobienia czegoś pozytywnego dla środowiska (fot. adobe stock)
Polacy są gotowi na produkty w opakowaniach zwrotnych – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Najważniejszym  argumentem przemawiającym za tym rozwiązaniem jest wg nich zrobienie czegoś dobrego dla środowiska, ale ważne są też inne aspekty, np. zmniejszenie odpadów gromadzonych w domu.

Aż 84 proc. Polaków deklaruje, że gdyby były dostępne produkty w opakowaniach zwrotnych, to chętnie by z nich korzystali. Warto podkreślić, że nie ma tutaj różnic w odpowiedzi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.10.2025 / 17:47
StoryEditor
Lody Haagen-Dazs mają potężnych inwestorów. Abu Dhabi i Goldman Sachs zainwestują miliardy
Abu Dhabi i Goldman Sachs inwestują miliardy euro w Froneri – właściciela Haagen-Dazs (fot. Shutterstock)

Właściciel Haagen-Dazs zyskał wsparcie globalnych gigantów finansowych. Goldman Sachs oraz Abu Dhabi Investment Authority zainwestowały miliardy euro w Froneri, wyceniając spółkę na 15 mld euro. Czy ta transakcja zmieni układ sił na rynku lodów premium?

Froneri, producent marek Haagen-Dazs i Rowntree’s, pozyskał nowych inwestorów. Goldman Sachs oraz państwowy fundusz Abu Dhabi Investment Authority (ADIA) zaangażowały się w firm...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.10.2025 / 10:43
StoryEditor
30 lat historii Netto w Polsce! Strategia i ambitne plany rozwoju duńskiego sieci dyskontów na krajowym rynku
Brian Nyeng Olesen, dyrektor generalny Netto Polska (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Spożywcza Ikea mebluje polskie lodówki, spiżarnie i kuchnie - sieć dyskontów Netto Polska obchodzi 30-lecie działalności. Od 1995 roku marka rozwija się w naszym kraju, łącząc duńską prostotę z polską bliskością. Poznaj historię, wartości i plany jednej z największych sieci dyskontów w kraju – Netto 30 lat w Polsce.

Trzy dekady obecności Netto w Polsce

Rok 2025 to wyjątkowy moment w historii sieci dyskontów Netto, która obchodzi 30-lecieobecności na polskim rynku. Pierwszy sklep został ot...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. październik 2025 20:36