25.10.2024 / 08:18
StoryEditor

Przedsiębiorcy jednym głosem: przełóżmy start systemu kaucyjnego na rok 2026! Jest apel do premiera Tuska

Na zdj. butelkomat w sklepie sieci Lidl (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Rząd dopiero co zapowiedział przesunięcie terminu wejścia w życie systemu kaucyjnego o pół roku, na lipiec 2025, a tymczasem Rada Przedsiębiorczości, w skład której wchodzi dziewięć organizacji reprezentujących przedsiębiorców i pracodawców, apeluje o jeszcze pół roku więcej. W liście do premiera Donalda Tuska przedsiębiorcy proszą o przesunięcie terminu na 1 stycznia 2026 r.

"Po ponad trzech latach prac nad przepisami wprowadzającymi system kaucyjny na opakowania po napojach rząd poprzedniej kadencji przyjął ustawę na jednym z ostatnich posiedzeń Pa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.10.2024 / 08:18
StoryEditor
Neonet szuka ratunku. Sieć zmienia asortyment i organizuje promocje
Sieć Neonet poszerza asortyment i organizuje promocje w wybranych sklepach (fot. Kamil Smyk/Shutterstock)

Będąca w fazie restrukturyzacji spółka Neonet nie składa broni i próbuje pokazać klientom nowe oblicze swoich sklepów. 21 elektromarketów pod tym szyldem ma obecnie szerszy asortyment. Oferuje też promocje na produkty z kilku kategorii.

W ramach akcji "Wielkie Nowe Otwarcie” sieć Neonet rozszerzyła asortyment dostępny w wybranych elektromarketach m.in. o produkty marek takich jak Shark i Ninja, w tym bezt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.10.2024 / 16:02
StoryEditor
Żabka prowadzi nie tylko dark store‘y, ale również lokale dark kitchen
Na zdj. witryna dark store‘u Żabki w Krakowie (fot. mat. prasowe)

Żabka inwestuje w ofertę gastronomiczną nie tylko w sklepach stacjonarnych, w ramach konceptu Prosto z pieca, ale również w kanale internetowym. Okazuje się, że sieć po cichu uruchomiła lokale dark kitchen z myślą o sprzedaży ciepłych przekąsek w modelu quick commerce.

Żabka przyznała to oficjalnie po raz pierwszy w prospekcie emisyjnym. W dokumencie firma opisała szczegółowo swój model logistyczny i wskazała, że obok ośmiu centrów dystrybuc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. listopad 2024 05:06