29.03.2025 / 15:15
StoryEditor

Reserved minimalizuje odpady: nowa odsłona designerskich witryn w kluczowych lokalizacjach

W dekoracjach ekspozycyjnych sklepów LPP aż 65 proc. materiałów pochodzi z recyklingu (mat.pras.)

Należąca do grupy LPP marka modowa Reserved wprowadza innowacyjne rozwiązanie w produkcji witryn sklepowych. W tworzeniu dekoracji ekspozycyjnych na 2025 rok aż 65 proc. materiałów pochodzi z recyklingu, któremu poddane zostały w 100 proc. dekoracje sezonowe z Polski z 2023 roku.

Pomimo dynamicznego wzrostu sprzedaży online salony stacjonarne wciąż odgrywają kluczową rolę w procesie zakupowym klientów. Cenią oni możliwość obejrzenia i przymierzenia ubrań...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.04.2025 / 10:18
StoryEditor
Lisek wskakuje na Pyszne.pl. Nowy sojusz w polskim q-commerce. Co zyskają konsumenci?
Lisek i Pyszne.pl zaczynają współpracę (fot. Linkedin/lisek.app)

Lisek.App i Pyszne.pl nawiązały partnerstwo, na mocy którego klienci tej drugiej aplikacji mogą teraz robić zakupy w Lisku. Usługa dostępna jest w całej Polsce.

Trend convenience przestaje być tylko trendem i staje się trwałym elementem współczesnego handlu oraz e-commerce. Najlepszym tego dowodem jest stale powiększająca się baza naszy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.04.2025 / 23:58
StoryEditor
Makarony Polskie pod presją. Spółka musiała obniżyć ceny produktów na sklepowych półkach
Zenon Daniłowski prezes Makarony Polskie, fot. materiały prasowe/Makarony Polskie/Pawel Pawlowski/Żelaznastudio

Grupa Makarony Polskie ma za sobą trudny rok. Władze firmy podkreślają, że firma - pomimo spadku przychodów - poradziła sobie całkiem nieźle. Firma poprawiła marże i zwiększyła zysk netto. Spółka zapowiada wypłatę dywidendy, kolejne inwestycje, a także akwizycje.

Makarony Polskie od ponad 25 lat produkują makarony i dania gotowe. Zakłady grupy zlokalizowane są w Rzeszowie, Częstochowie, Korpelach i Stoczku Łukowskim, a biuro handlowe w p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 01:35