26.09.2024 / 14:09
StoryEditor

Rząd chce rzutem na taśmę zdążyć do końca roku z nowelizacją ustawy kaucyjnej i wykonuje zaskakujący ruch

Butelkomat - Sklep Kaufland w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Nowelizacja ustawy o systemie kaucyjnym ma wejść w życie 1 grudnia 2025 r. Problem w tym, że projekt wciąż jeszcze nie trafił pod obrady Sejmu RP, a przepisy podlegają obowiązkowej notyfikacji technicznej Komisji Europejskiej. Terminy naglą, więc rząd postanowił pospiesznie notyfikować projekt, co jednak tak czy owak oznacza, że może nas czekać legislacyjna biegunka.

Projekt ustawy o systemie kaucyjnym wciąż jeszcze spoczywa w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Jak jednak pierwsza poinformowała "Rzeczpospolita", kilka dni temu został wys...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.10.2024 / 13:13
StoryEditor
Netto zapowiada "kolejne dekady" rozwoju na polskim rynku. Dyskontowa sieć z ambitnymi planami
Na zdj. sklep sieci Netto (źródło: mat. prasowe Netto Polska)

Netto ma obecnie w Polsce ok. 660 sklepów, a do końca 2028 r. zamierza zwiększyć sieć do 1 tys. placówek handlowych. Firma kilka dni po ogłoszeniu ambitnej strategii rozwoju na naszym rynku rozpoczęła "świętowanie" 29-lecia działalności w Polsce, wprowadzając z tej okazji specjalne promocje i uruchamiając kampanię marketingową.

- Z dumą patrzymy na dotychczasowe osiągnięcia, jednocześnie z wielkim optymizmem spoglądając w przyszłość. Z okazji 29-lecia działalności, dziękujemy wszystkim naszym klientom ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.10.2024 / 12:46
StoryEditor
Afera o wódkę w tubce. Ministerstwo zapowiada zmiany w przepisach. Alkohol nie będzie mógł udawać produktów dla dzieci?
Ministerstwo Edukacji zapowiada interwencję w sprawie alkoholu w zaszetkach (fot. Krajowe Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom)

Wielkie emocje wywołuje wprowadzenie na rynek wódki w kolorowych saszetkach. Barbara Nowacka, minister edukacji, zapowiada, że złoży wniosek o zmianę przepisów tak, aby opakowania alkoholu nie były podobne do produktów dla dzieci oraz w ogóle nie kojarzyły się z przyjemnością.

Przypomnijmy, że kilka tygodni temu opisywaliśmy na wejście na rynek Voodoo Monkey – linii produktów firmy OLV. To wódki smakowe oraz czysta w saszetkach, podobnych do owocow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. październik 2024 11:28