14.06.2024 / 18:32
StoryEditor

Aleksandra Borycka przechodzi z Amazona do Castoramy. Sieć DIY wzmacnia kompetencje w obszarze cyfrowym i konsumenckim

Aleksandra Borycka (fot. mat. prasowe)
Dotychczasowa szefowa marketplace’u Amazona będzie rozwijać obszar cyfrowy w sieci marketów budowlanych.

Borycka objęła stanowisko consumer and digital director. 

Wcześniej przez ponad dwa i pół roku pracowała w Amazonie na stanowisku head of marketplace. Zanim trafiła do amerykańskiego giganta, przez siedem lat pracowała w Kompanii Piwowarskiej, gdzie ostatecznie zajmowała stanowisko dyrektora rozwoju nowych kategorii.

Jeszcze wcześniej pracowała w Drogeriach Natura oraz Ruchu, a także w firmie doradczej Roland Berger.

Aleksandra Borycka jest absolwentką marketingu i zarządzania w Szkole Głównej Handlowej oraz Ecole superieure de Commerce w Lille we Francji.

Castorama to sieć marketów budowlanych. Należy do Grupy Kingfisher. Pod koniec zeszłego roku otworzyła swój setny sklep w Polsce.

10.06.2025 / 15:37
StoryEditor
Zmiany w ustawie o KSeF. Czy nowy projekt zapewni przełom?
Jakie zmiany przyniesie nowy projekt ustawy o KSeF? (fot. Shutterstock)

Pod koniec maja przedsiębiorcy w Polsce po raz kolejny zostali zaskoczeni nową wersją projektu ustawy o VAT w kontekście Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF). Ministerstwo Finansów opublikowało również długo wyczekiwane rozporządzenie techniczne, które ma doprecyzować zasady działania systemu. Jakie zmiany przynoszą najnowsze propozycje legislacyjne i na co powinni przygotować się podatnicy?

Pod koniec maja na stronie Rządowego Centrum Legislacji pojawił się najnowszy projekt przepisów ustawy VAT, dotyczący funkcjonowania Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF). Razem z n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.06.2025 / 11:12
StoryEditor
Kaufland wprowadza duże zmiany w markach własnych. Będą teraz bardziej folkowe
Kaufland wprowadza na rynek odświeżoną wersję opakowań swojej marki własnej K-Stąd Takie Dobre!

Popularne produkty K-Stąd Takie Dobre! oferowane przez sklepy Kaufland zostały przeprojektowane. Jakie zmiany wprowadziła sieć supermarketów w swoich sztandarowych produktach?

Kaufland wprowadza na rynek odświeżoną wersję opakowań swojej marki własnej K-Stąd Takie Dobre! Projekt nowych opakowań łączy współczesny design z subtelnymi akcentami folkowymi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 01:48