22.03.2017 / 16:26
StoryEditor

Anna Opala dyrektorem handlowym Merlin Group

Anna Opala, dyrektor handlowy Merlin Group S.A. (materiały prasowe)
Anna Opala ma wieloletnie doświadczenie na międzynarodowym rynku e-commerce. Swoją karierę rozpoczęła w jednej ze spółek Grupy Naspers w Niemczech, a ostatnie dwa lata zajmowała stanowisko Head of Goods (dyrektor produktu) w Groupon Polska. Dla polskiego rynku odpowiadała za planowanie, budowanie oraz realizację strategii zakupowo-sprzedażowej między innymi dla takich kategorii jak książki i filmy, zdrowie i uroda, elektronika, dziecko oraz dom i ogród. Była również odpowiedzialna za współtworzenie strategii produktowej dla krajów EMEA (UK,DE,FR,IT,ES i kraje Beneluxu).

W Merlin Group Anna Opala będzie odpowiadać za rozwijanie kompleksowej strategii handlowej dla sklepów Merlin.pl i CDP.pl w Polsce oraz strategii ekspansji zagranicznej pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2024 / 10:05
StoryEditor
Biedronka tworzy Party Express. Dyskontowa sieć z nowym pomysłem na sprzedaż alkoholu [NASZ NEWS]
Party Express to usługa uruchomiona przez Biedronkę na platformie Glovo (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Party Express - tak nazywa się nowy q-commerce‘owy projekt Jeronimo Martins Polska, właściciela Biedronki. Usługa rozwijana wspólnie z Glovo podobna jest do Bieku, tyle że koncentruje się na asortymencie "imprezowym": alkoholu, innych napojach i przekąskach.

Party Express wystartował w największych polskich miastach. Zamówienia z tego wirtualnego sklepu Biedronki możliwe są przynajmniej w pięciu miastach, w których działa już ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.04.2024 / 13:45
StoryEditor
DPD otwiera kolejny oddział w Polsce. Zapewni obsługę przesyłek klientów w Warszawie i okolicach
Otwarcie oddziału DPD WA4 w Warszawie (DPD)
DPD Polska rozpoczęło pracę w czwartym oddziale firmy kurierskiej obsługującym aglomerację warszawską. Nowy oddział otwarto w City Point Targówek w Warszawie.

Nowa sortownia DPD o symbolu WA4 mieści się przy ul. Matuszewskiej na warszawskim Targówku. Powierzchnia magazynowa obiektu logistycznego liczy 6 tys. mkw., a obok niej wy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. maj 2024 12:01