27.03.2021 / 15:22
StoryEditor

Beata Jankowiak, szefowa marketingu Biedronki i członek zarządu Jeronimo Martins Polska, po 26 latach rozstaje się z siecią. Co się stało?

Beata Jankowiak, była dyrektor marketingu i członek zarządu Jeronimo Martins Polska (fot. Newseria)
Szefowa marketingu i zarazem członek zarządu Jeronimo Martins Polska, Beata Jankowiak, po niemal 26 latach spędzonych w Biedronce żegna się z siecią. Menedżerka nie ujawnia, w jakim miejscu będzie się dalej toczyć jej kariera. Jednocześnie warto zastanowić się nad powodami odejścia „żelaznej damy polskiego handlu” z Biedronki.

Członkiem zarządu i dyrektorem marketingu w JMP Jankowiak została 1 lutego 2019 r. Karierę w sieci Biedronka zaczęła w kwietniu 1995 r., od kiedy to sprawowała funkcję menadże...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.09.2025 / 21:58
StoryEditor
Biedronka chce zbudować z BIEK biznes o wartości 1 miliarda złotych
João Santos, dotychczasowy dyrektor biznesu q-commerce w sieci Biedronka

Biedronka chce mocno rozwijać działający na rynku q-commerce projekt BIEK. Celem jest osiągnięcia 1 mld zł sprzedaży. Nowym szefem projektu, zastępując na stanowisku João Santosa, został Jakub Knauer, który ma kontynuować kurs na wzrost i innowacje.

Biedronkowy BIEK idzie na miliard złotych

João Santos, dotychczasowy dyrektor biznesu q-commerce w sieci Biedronka zapowiedział, że firma chce szybko przekształcić BIEK w biz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.10.2025 / 08:55
StoryEditor
Sprzedaż alkoholu na Allegro. Szykuje się duża zmiana
Allegro zmienia zasady sprzedaży alkoholu. Co się zmieni od 20 października? (fot. Shutterstock)

Allegro szykuje znaczącą zmianę w swojej ofercie, która może wywołać dyskusję nie tylko w branży e-commerce, ale i wśród klientów. Platforma testowała już podobne rozwiązania w zamkniętym gronie partnerów, a teraz ogłasza kolejne kroki. Co dokładnie planuje największy polski marketplace i jakie warunki stawia sprzedawcom?

Allegro ogłasza, że od 20 października 2025 umożliwi sprzedaż w kategorii Alkohol większej liczbie sprzedawców oraz poszerzy asortyment o podkategorie piwo i cydr. Z komunikatu ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. październik 2025 10:33