13.12.2019 / 13:25
StoryEditor

Beata Orcholska, była dyrektor generalna Chaty Polskiej przeszła do Grupy Mobilnej Qpony-Blix

(mat. prasowe)
W grudniu br. Beata Orcholska objęła stanowisko Head of Retail Department w Grupie Mobilnej Qpony-Blix, czyli w największym w Polsce agregatorze promocji gazetkowych. Będzie odpowiadać za tworzenie pogłębionych relacji z sieciami handlowymi. Była dyrektor generalna Chaty Polskiej ma ponad 18-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania dużymi strukturami oraz spółkami z tego sektora.

Beata Orcholska przez 11 lat była związana z siecią Intermarche. Ostatnio piastowała stanowisko dyrektora departamentu Koncept i Organizacja Sprzedaży. Tworzyła strategię organi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.09.2025 / 16:51
StoryEditor
Jak ograniczyć koszty energii w sklepach i sektorze handlu? Rozwiązania, które działają
Regał chłodniczy w Biedronce

Rosnące ceny energii i pozostałe koszty uderzają w handel i rentowność sklepów. Sprawdź, jak LED, VRF, inteligentne ogrzewanie czy nowe bramki antykradzieżowe obniżają rachunki nawet o 50%.

Koszty energii w handlu zabijają sklepy

Wrzesień 2025 roku przynosi kolejne wyzwania dla właścicieli sklepów i sieci handlowych. Rosnąca płaca minimalna, presja inflacyjna ora...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.09.2025 / 19:43
StoryEditor
Wielka awaria terminali płatniczych w Polsce. Wielu klientów Rossmanna i Lidla nie mogło zapłacić za zakupy kartą

13 sierpnia 2025 roku Polska doświadczyła jednej z największych awarii systemów płatniczych ostatnich lat. Przez kilka godzin klienci w całym kraju nie mogli zapłacić kartą ani BLIK-iem w setkach tysięcy sklepów, w tym w największych sieciach handlowych jak Lidl i Rossmann - informuje "Business Insider". Awaria sparaliżowała codzienne zakupy, pokazała skalę uzależnienia handlu detalicznego od płatności bezgotówkowych i uświadomiła, jak wciąż ważna jest gotówka.

Kłopoty z płatnościami - trzy godziny chaosu w sklepach

Zgłoszenia o problemach zaczęły się pojawiać tuż po godzinie 12:00 w serwisie Downdetector. Na czerwono świeciły się ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. wrzesień 2025 04:33