17.06.2024 / 15:21
StoryEditor

Coca-Cola Services ma nowego szefa na Polskę i Kraje Bałtyckie. Kto nim został?

Thoman Oth, został dyrektorem generalnym firmy Coca-Cola Services na Polskę i Kraje Bałtyckie (fot. materiały prasowe)
Stanowisko dyrektora generalnego Coca-Cola Services Polska i Kraje Bałtyckie objął Thomas Oth. Piastująca dotąd to stanowisku Natalia Stroe, po trzech latach pracy w strukturach firmy w tym regionie, będzie się dalej rozwijać jako dyrektor generalna Coca-Cola Services Belgia i Luksemburg.

Thomas Oth ma czternastoletnie doświadczenie w pracy dla systemu Coca-Cola. Dołączył do firmy w 2010 r. jako analityk ds. finansów handlowych w Belgii. Po sześciu latach pracy w zespole finansowym (w 2017 r.) przeszedł do działu operacji franczyzowych.

Sukcesy w zakresie rozwoju portfolio i działalności biznesowej zapewniły mu awans na stanowisko dyrektora krajowego na Danię i Finlandię, które objął w 2019 r. W tym czasie on i jego zespół ściśle współpracowali z partnerem Coca-Coli, firmą Carlsberg, udoskonalając lokalne procesy.

Od 2021 r. Thomas pełnił funkcję dyrektora krajowego na Belgię i Luksemburg, a 1 kwietnia 2024 r. dołączył do zespołu Polska i Kraje Bałtyckie zajmując analogiczne stanowisko. Oznacza to, że on i Natalia Stroe, dotychczasowa dyrektor generalna na ten region zamienili się miejscami.

Jakie cele stawia sobie nowy szef?

– Mam nadzieję, że moje doświadczenie i pasja przyczynią się do dalszego rozwoju firmy na tym dynamicznym rynku – powiedział Thomas Oth. Dodał, że kluczowe są dla niego podtrzymywanie silnych relacji z naszymi partnerami biznesowymi oraz rozwój portfolio zgodnie z oczekiwaniami konsumentów, co oznacza kontynuuację działań podjętych przez Natalię Stroe. 

Nowy dyrektor generalny Coca-Cola Services na Polskę i kraje bałtyckie jest obywatelem Belgii. Posiada tytuł magistra biznesu uzyskany na Free University of Brussels. Przed pracą dla firm z systemu Coca-Cola zdobywał doświadczenie w Deloitte Consulting.

Coca-Cola to nie tylko napoje

The Coca-Cola Company jest spółką produkującą napoje, oferującą swój asortyment w ponad 200 krajach i terytoriach. Portfel spółki poza Coca-Colą obejmuje takie marki gazowanych napojów bezalkoholowych jak Sprite i Fanta.

Firma ma też w ofercie wody, napoje dla osób uprawiających sport, kawy i herbaty pod markami Dasani, Smartwater, Vitaminwater, Topo Chico, Costa, Georgia, Gold Peak, Honest i Ayataka. Do tego dochodzą odżywki, soki, nabiał i napoje na bazie roślin sygnowane brandami Minute Maid, Simply, Innocent, Del Valle czy Fairlife. W firmach z systemu Coca-Cola (licząc łącznie z rozlewniami) zatrudnianych jest ponad 700 tys. osób.

18.10.2024 / 14:37
StoryEditor
Dyskonty niespożywcze – idealny format na trudne czasy? [ANALIZA]
Agnieszka Skonieczna, retail & pharma business unit director w PMR

Jak wynika z estymacji PMR, wartość rynku dyskontów niespożywczych w 2024 r. może przekroczyć 13 mld zł, co oznaczać będzie potrojenie wartości sprzedaży z 2018 r. Podmioty tego typu będą na koniec 2024 r. prowadzić blisko 3 tys. sklepów. Chociaż dynamika kanału dyskontów wyhamuje w 2024 r. zarówno pod względem wartościowym, jak i numerycznym, wciąż ma on przed sobą dobre perspektywy rozwoju. Komentuje Agnieszka Skonieczna, Retail & Pharma Business Unit Director, PMR.

Dwucyfrowe dynamiki wzrostu

Rynek dyskontów niespożywczych w Polsce w ostatnich latach rozwijał się niezwykle dynamicznie. Od 2019 r. w każdym z lat dynamika wzrostu wartości s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.10.2024 / 09:40
StoryEditor
Procter & Gamble ze spadkiem przychodów. Mocno zmalał zysk na akcję
W sektorze kosmetycznym sprzedaż spadła o 2 proc. fot. Procter & Gamble

Procter & Gamble odnotował 1-procentowy spadek przychodów rok do roku - w pierwszym kwartale 2025 roku wyniosły one 21,7 mld dolarów. Sprzedaż organiczna wzrosła jednak o 2 proc. - wynika z opublikowanego właśnie przez firmę raportu finansowego.

Procter & Gamble odnotował spadek przychodów w pierwszym kwartale roku finansowego 2025. Zysk na akcję amerykańskiego koncernu, będącego jednym z wiodących producentów dóbr kons...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2024 01:58