17.09.2024 / 08:44
StoryEditor

Dariusz Miłek nowym prezesem Modivo. Marcin Czyczerski odwołany z zarządu

Dariusz Miłek, prezes CCC i Modivo (fot. Grupa CCC)

Dariusz Miłek drugi raz zajmuje miejsce Marcina Czyczerskiego. Wcześniej, kiedy obecny prezes zarządu CCC objął to stanowisko, Czyczerski zasiadł na fotelu prezesa Modivo z Grupy CCC. Teraz Miłek zastąpił managera również na stanowisku prezesa zarządu Modivo.

Zarząd CCC poinformował, że w dniu 16 września 2024 roku, Rada Nadzorcza Modivo odwołała Marcina Czyczerskiego z zarządu spółki oraz z pełnienia funkcji prezesa zarządu....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.06.2025 / 16:07
StoryEditor
Ten projekt Biedronki jest HIT-em! Sieć dyskontów wdrożyła go już w blisko 1400 sklepach. Wiemy, w ilu jeszcze pojawi się do końca roku
Na zdj. Biedronka w Elblągu (fot. Elninho/Shutterstock)

Biedronka dzięki rozwijanemu w całym kraju konceptowi lad tradycyjnych umożliwia klientom zakup świeżych wyrobów mięsnych, wędlin, serów i ryb – także od lokalnych dostawców. Z tej możliwości korzysta ponad 1,6 mln klientów tygodniowo w prawie 1400 sklepach. Rozwijane przez sieć udogodnienie w formie lad tradycyjnych stanowi istotny filar strategii marketingowej detalisty.

Jak deklaruje Biedronka, lady tradycyjne, których obecnie jest 1394, zyskały popularność wśród klientów sieci. Do końca 2025 roku planowane jest wyposażenie łącznie 1550 sklepów...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.06.2025 / 11:56
StoryEditor
Dlaczego sprzedaż żywności w Polsce spada? Jaki wpływ na to mają zmiany na rynku handlu detalicznego? [ANALIZA]

W ostatnich latach można zaobserwować wyraźny spadek sprzedaży detalicznej liczonej w cenach stałych w kategorii „żywność, napoje i wyroby tytoniowe”. Stanowi to pewne zaskoczenie w świetle rosnącej konsumpcji prywatnej, wspieranej przez wzrost realnych wynagrodzeń. Analitycy Credit Agricole Bank Polska postanowili przeanalizować i wyjaśnić to niezwykłe zjawisko.

Istotne jest wyjaśnienie kwestii metodycznych, związanych z raportowanymi przez GUS danymi. Jak wskazują eksperci Credit Agricole Bank Polska, po pierwsze, dane dotyczą spr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 15:58