07.04.2025 / 09:11
StoryEditor

Decathlon z nowym dyrektorem generalnym. Wybrano menedżera, który spędził w firmie ponad połowę życia

Javier Lopez, nowy CEO sieci Decathlon (fot. mat. prasowe)

49-letni Javier Lopez z Decathlonem związany jest już od 26 lat, a teraz awansował na stanowisko dyrektora generalnego tej sieci sklepów. Przez ostatnie trzy lata funkcję tę sprawowała Barbara Martin Coppola.

Javier Lopez przez ponad ćwierć wieku pracował w Decathlonie w obszarze logistyki, handlu detalicznego oraz digitalizacji. W latach 2012-2015 kierował niemieckim oddziałem si...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.10.2025 / 16:31
StoryEditor
Francesco Mutti, prezes Mutti: Mój ojciec powtarzał, że o firmie zawsze trzeba myśleć w perspektywie 100 lat
Francesco Mutti jest prezesem spółki Mutti od 1994 r. (fot. materiały prasowe)

Włoski potentat pomidorowy, firma Mutti, udowadnia, że jakość i tradycja mogą iść w parze z globalnym rozwojem. W rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Francesco Mutti, prezes spółki Mutti, dzieli się swoją perspektywą na kluczowe wyzwania stojące przed branżą FMCG. Tłumaczy, jak elastyczność i długoterminowa wizja, poparta inwestycjami w AI, mobilne fabryki oraz ścisłą współpracę z rolnikami, przekładają się na budowanie marki o trwałej wartości oraz przewagi konkurencyjnej na rynku.

Z tego wywiadu dowiesz się m.in:

  • Jakie są największe wyzwanie dla firmy Mutti i producentów z branży FMCG?
  • Jakie konkretne działania podejmuje Mutti, aby ograniczyć n...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.10.2025 / 10:44
StoryEditor
Dżastin Tajm [FELIETON]
Logistyka to niby skomplikowana materia, ale... (fot. Shutterstock)

Był sobie raz supermarket znanej sieci franczyzowej. Supernowoczesny pawilon w świetnej lokalizacji, prawie 1,5 tys. metrów sali sprzedaży, własny rozbiór mięsa i wędzarnia, niezłe ceny, szeroki asortyment, fajna marka własna – no i ludziska rzucili się na zakupy. Bajka!

Niestety, jak to w bajkach bywa, żarło, żarło i zdechło. W pobliżu otworzył się owadzi dyskont, ludziska poszli po taniość. Ogromna sala sprzedaży, szeroki asortyment i liczny p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. listopad 2025 02:27