08.09.2023 / 21:12
StoryEditor

Duże zmiany w zarządach sieci Lidl i Kaufland oraz samej Grupie Schwarz. Firmy wyznaczają kurs w przyszłość

<p>Maksymilian Braniecki, członek zarządu Lidl Stiftung & Co. KG</p>

Maksymilian Braniecki, członek zarządu Lidl Stiftung & Co. KG

Lidl Polska
<p>Maksymilian Braniecki, członek zarządu Lidl Stiftung & Co. KG</p>

Pierre Schalbe członek zarządu Kaufland

fot. Grupa Schwarz
<p>Maksymilian Braniecki, członek zarządu Lidl Stiftung & Co. KG</p>

Christian Groh, Chief Executive Officer Schwarz Dienstleistung

fot. Grupa Schwarz, Christian Groh
<p>Maksymilian Braniecki, członek zarządu Lidl Stiftung & Co. KG</p>

Wolf Tiedemann, Chief Executive Officer PreZero, Grupa Schwarz

fot. Grupa Schwarz
<p>Maksymilian Braniecki, członek zarządu Lidl Stiftung & Co. KG</p>
<p>Maksymilian Braniecki, członek zarządu Lidl Stiftung & Co. KG</p>
<p>Maksymilian Braniecki, członek zarządu Lidl Stiftung & Co. KG</p>
<p>Maksymilian Braniecki, członek zarządu Lidl Stiftung & Co. KG</p>
Zespół zarządzający spółek Grupy Schwarz będzie miał dwóch nowych dyrektorów generalnych. Ta zmiana ma przygotować firmę na wyzwania związane z przyszłym rozwojem. Istotne zmiany zaszły także w zarządach spółek Lidl i Kaufland. Dotyczą one m.in. polskiego menadżera Maksymiliana Branieckiego, który nadzorował dotychczas kraje naszego regionu.

Grupa Schwarz, do której należą sieci Lidl i Kaufland wyznacza kurs ku przyszłości wprowadzając istotne zmiany w strukturze zarządczej. Od 1 października 2023 r. Christian Groh,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.10.2025 / 13:31
StoryEditor
KFC bez kurczaka? Sieć testuje fast-food w wegetariańskim formacie
Sieć KFC uruchomiła pierwszy wegetariański lokal w Europie Wschodniej. Znaiduje się on w kijowskim centrum handlowym Blockbuster Mall (fot. rau.ua)

Amerykańska sieć KFC, znana na całym świecie z dań z kurczaka, otworzyła pierwszą wegetariańską restaurację w Europie Wschodniej. Eksperyment prowadzony jest w Ukrainie i ma dać odpowiedź na pytanie, czy fast-food bez mięsa przyjmie się wśród klientów, a jego prowadzenie będzie opłacalne.

29 września 2025 r. w kijowskim centrum handlowym Blockbuster Mall sieć KFC uruchomiła pierwszy wegetariański lokal w Europie Wschodniej. 

Alina Kiptik, dyrektorka gene...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.10.2025 / 13:01
StoryEditor
To badanie zadecyduje o losie marek własnych. Znamy szczegóły [TYLKO U NAS]
Na zdj. produkt marki własnej Dino (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

W Ministerstwie Rolnictwa trwają prace analityczne dotyczące marek własnych. Resort zlecił przeprowadzenie w tym temacie obszernego badania, z którego wnioski pomogą w podjęciu decyzji, czy należy dążyć do ograniczenia sprzedaży wyrobów private label w sklepach - a więc w praktyce do zmian prawnych. Znamy nowe szczegóły.

We wrześniu informowaliśmy na portalu wiadomoscihandlowe.pl jako pierwsi, że Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi ponownie zajęło się kwestią marek własnych w sieciach handlo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. październik 2025 05:23