17.12.2019 / 11:31
StoryEditor

EPP z nowym prezesem zarządu. Tomasz Trzósło zastąpi Hadleya Deana

Tomasz Trzósło (mat. prasowe)
Rada Dyrektorów EPP N.V., największego właściciela nieruchomości handlowych w Polsce pod względem GLA, notowanego na giełdach w Johannesburgu i Luksemburgu, ogłosiła, że zamierza nominować Tomasza Trzósło na stanowisko prezesa zarządu. Ma on zastąpić Hadleya Deana, którego kadencja wygasa. Tomasz Trzósło ma objąć stanowisko w maju 2020 roku. Nominacja wymaga zatwierdzenia przez walne zgromadzenie akcjonariuszy.

Tomasz Trzósło obecnie pełni funkcję dyrektora zarządzającego JLL na Polskę i Europę Środkową. W JLL zajmował także stanowiska kierownicze i uczestniczył w licznych transakcjach...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.01.2025 / 15:30
StoryEditor
Przekroczenie bariery 3 000 sklepów, pomoc franczyzobiorcom dotkniętych powodzią i innowacje podczas targów. Rabat Detal podsumowuje 2024 rok

Jeszcze w 2018 roku firma Rabat Detal liczyła 1 300 sklepów, działając głównie na terenie Śląska. Dzisiaj posiada już ponad 3 000 placówek i jest jedną z największych sieci franczyzowych w kraju. Marka w specjalnym komunikacie podsumowała ubiegłoroczne osiągnięcia, a także zapowiedziała plany na najbliższe dwanaście miesięcy.

Miniony rok w Rabat Detal stał pod znakiem osiągnięcia kolejnego kamienia milowego – w połowie marca sieć ogłosiła otwarcie swojego 3000 sklepu.

- Cieszę się, że mimo ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.01.2025 / 15:39
StoryEditor
Lidl stawia na dietę planetarną. Jak wpłynie to na ofertę spożywczą niemieckiego dyskontera?
Lidl stawia na dietę planetarną. Jak wpłynie to na ofertę spożywczą niemieckiego dyskontera? (fot. Shutterstock)

Niemiecka sieć dyskontów Lidl ogłosiła ambitne plany dostosowania swojej oferty produktowej do wytycznych Planetary Health Diet (PHD) do 2050 roku. Jak wpłynie to na asortyment sklepu?

– Aby zapewnić rosnącej populacji świata zdrowe żywienie w granicach planetarnych, konieczna jest globalna zmiana nawyków żywieniowych. Lidl od lat pracuje nad tym w Niemczech w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. styczeń 2025 07:08