27.05.2025 / 22:21
StoryEditor

Krystian Kamyk i Marcin Okoński idą w górę. Firma Karney awansuje polskich menedżerów w swoich strukturach zarządczych

Krystian Kamyk, partner w firmie Karney odpowiedzialny za region Europy Środkowo-Wschodniej oraz Marcin Okoński nowy szef biura Kearney w Warszawie

Firma doradcza Kearney zdecydowała się powierzyć dwóm dotychczasowym partnerom nowe role kierownicze. Krystian Kamyk objął stanowisko partnera odpowiedzialnego za region Europy Środkowo-Wschodniej, natomiast Marcin Okoński został szefem biura Kearney w Warszawie.

Kearney to działająca od 1926 roku firma konsultingowa, zapewniająca strategiczne doradztwo największym na świecie przedsiębiorstwom, agencjom rządowym oraz organizacjom non-pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.05.2025 / 14:23
StoryEditor
Drastyczny spadek sprzedaży jednorazowych e-papierosów. I to jeszcze przed podwyżką akcyzy
Sprzedaż jednorazowych e-papierosów spadła (fot. Shutterstock)

Sprzedaż jednorazowych e-papierosów w pierwszym kwartale br. była aż o 22 proc. niższa niż w analogicznym okresie roku poprzedniego - podała "Rzeczpospolita", powołując się na dane z monitoringu branży tytoniowej. Nastąpiło to jeszcze przed wzrostem akcyzy, który stanie się faktem 1 lipca.

"Rzeczpospolita" podaje, że w okresie od stycznia do marca br. w Polsce sprzedano 9,9 mln sztuk jednorazowych e-papierosów. Dla porównania, w pierwszym kwartale 2024 r. pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.05.2025 / 09:38
StoryEditor
Największa sieć hipermarketów na świecie zapowiada podwyżki cen. Wszystko przez wojnę celną Donalda Trumpa
Walmart podnosi ceny z powodu ceł. Co to oznacza dla konsumentów? (fot. materiały prasowe)

Największa sieć supermarketów w USA szykuje się do istotnych zmian w swojej polityce cenowej. Powodem są obciążenia celne nałożone na towary z Chin, które w ocenie kierownictwa firmy wciąż pozostają zbyt wysokie, mimo ostatnich obniżek. Czy amerykańscy konsumenci muszą szykować się na droższe zakupy?

Walmart, będący największą siecią supermarketów w Stanach Zjednoczonych, oficjalnie poinformował o planowanych podwyżkach cen. Jak przekazał dyrektor finansowy firmy John David ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. maj 2025 22:22