22.01.2021 / 15:13
StoryEditor

Marian Krzemiński odchodzi z zarządu Grupy Lotos

Punkty ładowania pojawią się na stacjach Lotos w Trójmieście (4 punkty), w Miejscach Obsługi Podróżnych przy autostradach A1 i A2 (6 punktów) oraz w Warszawie (2 punkty) (fot. materiały prasowe)
Marian Krzemiński złożył rezygnację z pełnienia funkcji wiceprezesa zarządu zarządu ds. Inwestycji i Innowacji Grupy Lotos z dniem 1 marca 2021 r. Powodem odejścia były „przyczyny osobiste”.

Marian Krzemiński funkcję wiceprezesa ds.  Inwestycji i Innowacji Grupy Lotos pełnił od 25 lipca 2019 roku, wchodząc w skład zarządu X kadencji. Karierę zawodową rozpoczął w 198...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 77% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.06.2025 / 14:33
StoryEditor
Sieć Kaprys podbija Dolny Śląsk. Kto stoi za tą siecią i jakie ma plany? [NASZ NEWS]

Dawid Włodek, syn założycieli piekarni Włodek, od piętnastu lat prowadzi sieć sklepów spożywczych Kaprys. W ostatnim roku jej ekspansja przyspieszyła. Sprawdziliśmy, co dodało Kaprysowi skrzydeł i jak Dawid Włodek ma zamiar rozwijać swoją sieć.

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Kto i kiedy założył sieć Kaprys?
  • Ile sklepów liczy sieć Kaprys?
  • Czy Kaprys rozwija się we franczyzie?
  • Jak wyglądają plany rozwoju sieci Kaprys?
  • W co inwestuje spółka Kaprys Polski Sklep?

Pierwszy sklep pod szyldem sieć Kaprys został otwarty w 2010 r. w Dzierżoniowie (woj. dolnośląskie). Jego pomysłodawca i założyciel Dawid Włodek kończył wtedy studia i podobnie jak rodzice, postanowił spróbować sił w biznesie. Wybrał jednak nieco inną ścieżkę.

- Mama i tata od 1992 roku prowadza rodzinną piekarnię Włodek (znajduje się ona w miejscowości Uciechów koło Dzierżoniowa). Od najmłodszych lat obserwowałem rozwój firmy, a następnie w nim uczestniczyłem. Pod koniec studiów zdecydowałem się pójść swoją drogą i otworzyłem pierwszy sklep - relacjonuje portalowi wiadomoscihandlowe.pl Dawid Włodek. 

Ile sklepów ma sieć Kaprys?

Aktualnie założona przez niego sieć detaliczna, którą zarządza spółka Kaprys Polski Sklep, liczy 23 sklepy. Są to placówki o mające od 60 do 400 mkw. powierzchni handlowej. Jednak dominują wśród nich te o powierzchni 200-300 metrów.

Początkowo mniejsze sklepy działały pod szyldem Kaprysek, a większe pod szyldem Kaprys, ale ten podział odchodzi w przeszłość. Około pięciu lat temu firma zdecydowała się ujednolicić nazwy placówek i uznała, że jedyną używaną będzie Kaprys, ponieważ ułatwia to sieci komunikacje z klientami i budowanie powtarzalnego branding. Część placówki funkcjonujących wcześniej pod szyldem już działa pod logo Kaprys, a ostatnie, które nie przeszły rebrandingu, zmienią szyld po zaplanowanych w nich remontach. 

Gdzie otwarcia kolejnych sklepów sieci Kaprys?

Jak ustalił portal wiadomoscihandlowe.pl jeszcze w czerwcu sieć Kaprys otworzy sklep nr 24. Będzie się on znajdował we wsi Pszenno (powiat dzierżoniowski, woj. dolnośląskie). Założyciel sieci zdradził nam, że trwają negocjacje dotyczące przejęcia kolejnych lokalizacji.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.06.2025 / 07:58
StoryEditor
Karol Nawrocki zwycięża w wyborach prezydenckich. Co to oznacza dla branży handlowej?
Karol Nawrocki (fot. Tomasz Warszewski/Shutterstock)

Państwowa Komisja Wyborcza oficjalnie poinformowała w poniedziałkowy poranek, że Karol Nawrocki, kandydat popierany przez PiS, zwyciężył w drugiej turze wyborów prezydenckich, zdobywając 50,89 proc. głosów. Jego rywal z Koalicji Obywatelskiej, Rafał Trzaskowski, uzyskał poparcie na poziomie 49,11 proc.

Z danych opublikowanych na stronie PKW wynika, że Karola Nawrockiego poparło dokładnie 10 606 877 wyborców, co przełożyło się na wynik 50,89 proc. Z kolei Rafała Trzasko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2025 03:03