27.08.2024 / 18:08
StoryEditor

Piątnica ma nową dyrektor marketingu. To menedżerka wcześniej pracująca dla PepsiCo, Procter&Gamble, Visy oraz GSK

Od początku sierpnia funkcję dyrektora marketingu w OSM Piątnica pełni Katarzyna Jezierska (fot. materiały prasowe)

Z początkiem sierpnia stanowisko dyrektora marketingu Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piątnicy – czwartej pod względem wielkości firmy mleczarskiej w Polsce – objęła Katarzyna Jezierska. Ma ona na swoim koncie 25-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte nie tylko w branży FMCG, ale także OTC oraz Fintech.

Katarzyna Jezierska była wcześniej zatrudniona w takich firmach jak PepsiCo, Procter&Gamble, Visa czy GSK Consumer Healthcare. Przed podjęciem pracy w OSM Piątnica budowała ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
09.12.2025 / 11:48
StoryEditor
Rannking 2000 największych firm w Polsce. Gdzie plasują się gracze handlujący żywnością i kosmetykami?
Właściciel sieci Biedronki uplasował się na pozycji wicelidera w rankingu dwóch tysięcy największych firm w Polsce (fot. Magda Wygralak/Shutterstock)

RRzeczpolita opublikowała najnowszą Listę 2000, czyli coroczny prestiżowy ranking największych firm w Polsce pod względem przychodów. W pierwszej 10 tego zestawienia znalazły się aż cztery firmy handlowe - Jeronimo Martins, Lidl, Eurocash oraz Dino. W całym rankingu było ich prawie 300.

Liderem zestawienia niezmiennie pozostaje Orlen, który miał 294,9 mld zł przychodów ze sprzedaży i zysk netto na poziomie 1,38 mld zł. Na drugim miejscu ponownie uplasowało się ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.12.2025 / 12:58
StoryEditor
Action przeskoczy Pepco i zostanie liderem rynku dyskontów. Dynamika jest kosmiczna!
KAMPEN, THE NETHERLANDS - JULY 12, 2016Shopping woman with shopping basket in a Action discount superstore. Action is a Dutch discount store-chain. Sells in their stores low budget products.

Dane z raportu „Rynek dyskontów niespożywczych w Polsce 2026”, przygotowanego przez PMR Market Experts by Hume’s mówią jasno - to sieć Action jest teraz liderem tego sektora pod względem wartości sprzedaży. Zdetronizowała Pepco. Z czego wynika to przetasowanie?

PMR przypomina, że jeszcze w 2023 roku przewaga Pepco nad Action była znacząca – przychody lidera były blisko 1,5 raza wyższe niż drugiego gracza. Intensywny rozwój Action w 202...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. grudzień 2025 12:02