07.07.2020 / 09:31
StoryEditor

Jan Dębski nowym prezesem Polskiej Rady Centrów Handlowych

Jan Dębski, nowy prezes Polskiej Rady Centrów Handlowych (fot. mat. prasowe)
Jan Dębski został wybrany na prezesa Polskiej Rady Centrów Handlowych. Zastąpi on na tym stanowisku Aleksandrę Zentile-Miller. Z kolei Radosław Knap w dalszym ciągu będzie pełnił funkcję dyrektora generalnego PRCH.

Sprawozdawczo-wyborcze walne zebranie członków PRCH odbyło się 17 czerwca br., w związku z pandemią koronawirusa po raz pierwszy w formie łączonej, offline i online. Głosowanie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.08.2025 / 12:21
StoryEditor
Ojciec prać!? Pollena wraca na rynek. Czy wypierze do czysta rynek "proszków" do prania?
Reklama proszku do prania Pollena z lat 90-tych jest już kultowa, co jednak nie pomogło marce utrzymać się na rynku. Teraz Pollena 2000 wraca, ale czy konsumenci ją kupią?

Do sprzedaży wraca znana w latach 90. marka proszku do prania Pollena 2000. Drugie życie dała jej firma Euduco KBC Group, dystrybutor, producent i eksporter środków chemii gospodarczej, który rozwija własne brandy, ale też produkuje marki własne dla wielu sieci handlowych.

Pollena 2000 była jedną z najpopularniejszych marek proszków do prania w Polsce lat 90. XX wieku. Produkował je wówczas firma Lever Polska, należąca do koncernu Unileve...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.08.2025 / 10:47
StoryEditor
Polska w elicie e-commerce w Europie. Eksperci: rynek urośnie o 9,6% rocznie
Polska w elicie e-commerce w Europie. Eksperci: rynek urośnie o 9,6% rocznie (Fot. Canva)

Wartość polskiego rynku e-commerce do 2028 r. ma rosnąć średnio o 9,6% rocznie. To jeden z największych wzrostów w Europie. Jakie kategorie i jakie czynniki napędzają polski e-commerce?

W artykule przeczytasz: 

  • E-commerce w Europie rośnie znacznie wolnej niż w Azji i Ameryce
  • Polskie e-commerce rośnie 2-krotnie szybciej niż w Europie Zachodniej
  • TOP 10 najbardziej dynamicznie rozwijanych się rynków e-handlu w Europie
  • Arkadiusz Filipowski: Polski rynek e-commerce wchodzi w fazę dojrzałości
  • Jakie kategorie napędzają polski e-commerce?
  • Co będzie najbardziej napędzać polski e-handel?

E-commerce w Europie rośnie znacznie wolnej niż w Azji i Ameryce

Z raportu międzynarodowej platformy analitycznej ECDB „eCommerce w Europe 2025” wynika, że do 2028 roku europejska wartość rynku e-commerce ma wzrosnąć o 27%. Z poziomu 709 mld USD w 2024 roku do 901 mld USD w 2028.

Eksperci wskazują, że w ujęciu globalnym e-handel w Europie rozwija się znacznie wolniej niż innych regionach. Analitycy ECDB prognozuje, że wzrost e-commerce w Europie wyniesie 27% w latach 2024–2028. Natomiast w tym samym czasie rynek w Azji wzrośnie o 43%, a Ameryki o 36%.

Mimo tego, Europa wciąż będzie ważnym rynkiem pod względem innowacyjności, jakości obsługi klienta oraz rozwiniętej infrastruktury dostaw. Eksperci podkreślają, że w dużym stopniu europejski rynek handlu online będzie dość dynamicznie się rozwijać dzięki m.in. Polsce.

Polskie e-commerce przyspiesza. Rynek rośnie 2-krotnie szybciej niż w Europie Zachodniej

Z danych zaprezentowanych w raporcie ECDB wynika, że Polska jest jednym z liderów wśród najszybciej rosnących rynków e-handlu w Europie. Choć są państwa, które będą jeszcze szybciej rozwijać się pod kątem rynku e-commerce.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 69% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. sierpień 2025 16:21