07.05.2024 / 16:34
StoryEditor

Polskie fabryki ciastek należące do Mondeleza mają nowego szefa. Kto nim został?

Od 6 maja br. funkcję starszego dyrektor klastra ciastek w Mondelez Polska pełni Adam Kamiński (fot. materiały prasowe)
Dwie fabryki koncernu Mondelez – w Jarosławiu i Płońsku, w których produkowane są ciastka takich marek jak Oreo czy Delicje mają nowego szefa. Od 6 maja funkcję starszego dyrektora tego klastra pełni Adam Kamiński, związany wcześniej z takimi firmami jak Reckitt Benckiser i Philips Lighting.

Adam Kamiński jest doświadczonym liderem z ponad 20-letnim stażem zdobytym podczas pracy na wielu rynkach na całym świecie m.in. w branży FMCG. Pełniąc funkcje kierownicze na poziomie lokalnym i regionalnym w Europie, USA na Bliskim Wschodzie i w Afryce, zarządzał strategią, zróżnicowanymi zespołami oraz kompleksowymi operacjami w obszarze łańcucha dostaw.

Gdzie wcześniej pracował Adam Kamiński?

Był związany z takimi firmami jak Aujan Group Holding (konglomerat posiadający spółki w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Arabii Saudyjskiej, Mozambiku i Egipcie, które działają w sektorach FMCG, hotelarskim, nieruchomości i materiałów opakowaniowych; dwie z nich są spółkami joint venture z The Coca-Cola Company zajmującymi się produkcją i dystrybucją soków Rani oraz piwa bezalkoholowego Barbican), Reckitt Benckiser (producent chemii gospodarczej, środków higieny osobistej, ale też leków) i Philips Lighting (światowy potentat w branży oświetleniowej).

W firmach tych Adam Kamiński (z sukcesami) wdrażał projekty z zakresu produkcji, logistyki, zaopatrzenia i planowania popytu, optymalizując wydajność procesów, redukując koszty, aktywnie wspierając ich rozwój.

Fabryki koncernu Mondelez mają być bardziej innowacyjne

Mówiąc o jego nominacji na stanowisko starszego dyrektora klastra ciastek w Mondelez Polska, Andrea Brambilla, SVP Mondelez Supply Chain Bakery w Europie stwierdził: Adam jest niezwykle doświadczonym liderem łańcucha dostaw z ogromną wiedzą z zakresu udoskonalania procesów produkcyjnych wspartą uzyskaniem certyfikatu Six Sigma Black Belt. Jestem przekonany, że objęcie przez niego funkcji lidera dla klastra ciastek w Polsce przełoży się na wzmacnianie kultury współpracy i innowacji w naszych fabrykach produkujących ulubione przez konsumentów ciastka marek takich jak Milka, Delicje, Lubisie czy San.

Dodajmy, że oferta koncernu Mondelez dostępna w Polsce obejmuje też ciastka marek Oreo i Belvita, a także czekolady Milka, Toblerone i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, rogaliki i przekąski 7 Days (marki przejętej wraz z firmą Chipita) oraz cukierki Halls.

Mondelez posiada w Polsce siedem zakładów produkcyjnych. Poza Jarosławiem i Płońskiem są one zlokalizowane w Cieszynie, Jankowicach, Bielanach Wrocławskich, Skarbimierzu i Tomaszowie Mazowieckim.

08.09.2025 / 09:52
StoryEditor
Znana sieć sklepów z nowym magazynem. Inwestycja otwiera drogę do ekspansji
Stokrotka otwiera nowy magazyn w Olsztynie. Inwestycja otwiera drogę do ekspansji (fot. Stokrotka Polska)

Sieć sklepów Stokrotka właśnie otworzyła nowy magazyn w Olsztynie. Ma on poprawić logistykę i zaopatrzenie sklepów w regionie. – Jest to impuls do jeszcze efektywniejszego wzrostu – mówi dyrektor logistyki Stokrotki.

W artykule przeczytasz:

  • Nowy magazyn Stokrotki w Olsztynie ma ponad 3800 mkw
  • Nowoczesne rozwiązania w magazynie Stokrotki w Olsztynie
  • Łukasz Barański: nowy magazyn to imp...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.09.2025 / 16:17
StoryEditor
Carrefour oddaje klientom pieniądze za zakupy. Ile, komu i pod jakimi warunkami?
Sieć Carrefour walczy o lojalność klientów, organizując loterię pod hasłem ”Kasa wraca” (fot. materiały prasowe)

Carrefour ruszył z loterią pod hasłem "Kasa wraca", która pozwoli niektórym klientom odzyskać pieniądze wydane na zakupy. Akcja ma premiować lojalność wobec sieci, o którą zabiegają obecnie wszyscy gracze detaliczni.

Przez dwa tygodnie, począwszy od 8 września 2025 r., w sklepach Carrefour trwa loteria pod hasłem "Kasa wraca". Udział w niej jest dość prosty, na czym jak podkreśla Toma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. wrzesień 2025 15:43