01.04.2025 / 15:57
StoryEditor

Rita Amaral wchodzi do rady nadzorczej Grupy Eurocash

Rita Amaral w radzie nadzorczej Grupy Eurocash

Rita Acciaioli Mendes Pais do Amaral została powołana przez do pełnienia funkcji Członka Rady Nadzorczej Spółki Eurocash. Wcześniej piastowała funkcję szefowej sieci drogerii Kontigo, której działalność została wygaszona pod koniec w 2024 r., najpierw zniknęły sklepy stacjonarne a następnie została zamknięta działalność e-commerce.

Spółka Politra, do której należy 43,55 proc. akcji w kapitale zakładowym firmy Eurocash powołała do rady nadzorczej dystrybutora Ritę Acciaioli Mendes Pais do Amaral. Rita Amara...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.09.2025 / 13:04
StoryEditor
Polacy będą wydawać więcej na zakupy! Jest kilka kategorii i branż, które mogą się z tego cieszyć
(fot. Shutterstock)

W 2024 roku spośród produktów nieżywnościowych Polacy najwięcej wydawali na wyposażenie mieszkań, modę, produkty FMCG i zdrowie, odkładając na dalszy plan rozrywkę i hobby, zgodnie z wieloletnią strukturą wydatków. Na co chcą wydawać pieniądze nasi rodacy w 2025 r.?

Najnowsze badanie PMR Market Experts by Hume’s pokazuje, że w 2025 roku planujemy utrzymać lub nawet zwiększyć wydatki w niemal wszystkich kategoriach – co może świadczyć nie ty...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.09.2025 / 18:00
StoryEditor
Fundusz bValu dolewa paliwa Xtreme Fitness Gyms. Sieć aktualizuje plany rozwoju i zapowiada mocne przyspieszenie [WYWIAD]
i, Commercial Director w Xtreme Fitness Gyms i Xtreme KiDS opowiada w rozmowie portalem wiadomoscihandlowe.pl o zaktualizowanej, ambitnej strategii rozwoju do 2030 r. w Polsce i za granicą, konkurencji i współpracy z inwestorem

Wejście do Xtreme Fitness Gyms funduszu inwestycyjnego bValu to reakcja na rosnący potencjał branży i firmy, a dla spółki, to szansa na przyspieszenie rozwoju i zdobycie pozycji lidera na tym dopiero budującym się w Polsce rynku. Filip Puchalski, Commercial Director w Xtreme Fitness Gyms i Xtreme KiDS opowiada w rozmowie portalem wiadomoscihandlowe.pl o zaktualizowanej, ambitnej strategii rozwoju do 2030 r. w Polsce i za granicą, konkurencji i współpracy z inwestorem.

Łukasz Stępniak, wiadomoscihandlowe.pl: Jak wygląda obecny plan rozbudowy sieci Xtreme Fitness Gyms?

Filip Puchalski, Commercial Director w Xtreme Fitness Gyms i Xtreme Ki...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. wrzesień 2025 06:20