08.09.2025 / 08:52
StoryEditor

Z dyrektora kategorii w sieci dyskontów na szefa rozwoju biznesu u giganta spożywczego

Paweł Czeluśniak został nowym szefa rozwoju biznesu w fińskim gigancie spożywczym – firmie Fazer (fot. Fazer + Paweł Czeluśniak/Linkiedin)

Paweł Czeluśniak został nowym szefem rozwoju biznesu w fińskim gigancie spożywczym – firmie Fazer. Wcześniej przez lata był związany m.in. z takimi sieciami detalicznymi jak Aldi czy Tesco. Za co będzie odpowiadać w nowej roli?

W artykuke przeczytasz:

  • Paweł Czeluśniak po ponad 4 latach odchodzi z Aldi Polska
  • Paweł Czeluśniak dołącza do zespołu Fazer
  • Gdzie wcześniej pracował Paweł Czeluśnia...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.09.2025 / 18:42
StoryEditor
Ta sieć handlowa zamknęła wszystkie swoje sklepy na jeden dzień. Jaki był powód?
Protest sieci Lush (fot. Lush)

Znany producent i detalista kosmetyków wstrzymał na jeden dzień prowadzenie biznesu na rodzimym rynku. To wyraz wsparcia firmy dla Palestyńczyków w Strefie Gazy.

“W całej firmie Lush dzielimy ból, który odczuwają miliony ludzi, widząc obrazy głodujących w Strefie Gazy i Palestynie. Podobnie jak reszta świata, z trudem znajdujemy sposoby,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.09.2025 / 14:33
StoryEditor
Wpływ sieci Lidl w Polsce wykracza daleko poza handel detaliczny. Co wynika z RAPORTU?
Od lewej: Michał Nowaczyk, członek zarządu, CFO Lidl Polska i Włodzimierz Wlaźlak, prezes zarządu Lidl Polska

Lidl Polska, obecny na rynku od 23 lat i będący szóstą największą firmą w kraju pod względem przychodów, ma znaczący wpływ na rozwój polskiej gospodarki. Zgodnie z raportem firmy Deloitte przygotowanym na zlecenie firmy Lidl Polska, w 2024 roku działalność sieci wygenerowała 11,4 mld zł wartości dodanej, czyli o 1,3 mld zł więcej niż rok wcześniej.

Lidl Polska "generuje" miliardy dla gospodarki

Funkcjonowanie Lidl Polska wspierało utrzymanie ponad 57 tys. miejsc pracy, a wypłacone wynagrodzenia sięgnęły 2,9 mld zł. Do bud...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. wrzesień 2025 09:12