27.09.2019 / 15:28
StoryEditor

Z Tesco do sieci Dr.Max. Marek Wądołowski po 22 latach zmienia miejsce pracy

Marek Wądołowski, Chief Commercial Officer (CCO) Dr.Max
Tak jak portal wiadomoscihandlowe.pl zapowiadał już wiosną tego roku Marek Wądołowski, dyrektor handlowy ds. marek własnych i rozwoju innowacji po ponad 22 latach pracy w strukturach brytyjskiego detalisty odszedł z sieci Tesco CE. Jego nowym miejscem pracy jest sieć aptek Dr.Max.

W sieci Dr.Max Marek Wądołowski objął funkcję szefa ds. zakupów (Chief Commercial Officer/CCO).

Przypomnijmy, że ciągu ponad 22 lat pracy w sieci Tesco Marek Wądołowski pra...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 75% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.06.2025 / 12:05
StoryEditor
Sprzedaż 800 sklepów przez Pepco pokazuje głębokie pęknięcie w modelu biznesowym dyskontera. Do zamknięcia nawet 200 placówek [ANALITYCY]
Pepco, szyld

Zarządzająca 800 sklepami, sieć Poundland została sprzedana przez Pepco za przysłowiowego "1 funta" firmie Gordon Brothers. Według analityków transakcja ta pokazuje ogromne problemy, jakie dotknęły model biznesowy sieci dyskontów oparty jedynie na niskiej cenie poprzez próby modyfikacji strategii asortymentowej operatora działającego na Wyspach.

Przypomnijmy, że 12 czerwca br. Grupa Pepco sprzedała udziały w brytyjskiej sieci dyskontów Poundland firmie Gordon Brothers za symboliczną kwotę "1 funta". W ramach trans...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2025 / 08:32
StoryEditor
Wzrost cen przyspieszył. Oto produkty, które podrożały w maju najmocniej
W maju najmocniej podrożały owoce, używki i nabiał (fot. Shutterstock)

Z analizy prawie 75 tys. cen detalicznych wynika, że w maju 2025 roku codzienne zakupy podrożały średnio o 5,7 proc. rok do roku. To niewielkie przyspieszenie względem kwietnia, kiedy wzrost wyniósł 5,6 proc. rdr. W maju najmocniej zdrożały owoce – aż o 13,2 proc. rdr. Sprawdź, jakie inne kategorie znalazły się w czołówce niechlubnego rankingu przygotowanego przez UCE Research i Uniwersytet WSB Merito.

Na drugim miejscu - po owocach - znalazły się używki (kawa, herbata, alkohole), ze wzrostem cen rzędu 12,8 proc. rok do roku. Dalej sklasyfikowano: nabiał (9,2 proc. wzro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2025 04:12