17.10.2023 / 15:52
StoryEditor

Zmiany w radzie nadzorczej Aldi Nord. Członków rodziny Albrecht w kierowaniu siecią będzie wspierać m.in. była szefowa sieci Douglas

Tina Müller, była szefowa Douglasa została nowym członkiem zarządu Aldi Nord (fot. materiały prasowe)
Spółka Aldi Nord, która zarządza operacjami sieci w Polsce i ośmiu innych krajach Europy, ma nową sześcioosobową radę nadzorczą. Zasiadło w niej dwóch doświadczonych menedżerów spoza klanu Albrechtów (założycieli i właścicieli Aldi). Jednym z nich jest Tina Müller, była szefowa sieci Douglas.

17 października na posiedzeniu zarządu Aldi Nord został ustalony nowy skład rady nadzorczej spółki - informuje portal lebensmittelpraxis.de.

Funkcję przewodniczącego obj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.08.2025 / 10:21
StoryEditor
Skok Żabki na miasteczka i wsie. To już ponad 50 proc. sklepów. Czym kusi klientów?
Skok Żabki na miasteczka i wsie. To już ponad 50% sklepów. Czym kusi klientów? (Fot. Żabka Polska)

Choć sklepy sieci Żabka kojarzą się z lokalizacjami o dużym natężeniu ludzkiego ruchu, to ponad połowa z nich działa w małych miastach i na wsiach. – Projekt przeznaczony dla małych miast radzi sobie bardzo dobrze – zapewnia Adam Manikowski, prezes Żabka Polska. Czym Żabka kusi klientów na wsiach i w miasteczkach?

W artykule przeczytasz:

  • Ponad 50 proc. sklepów Żabki w małych miejscowościach
  • Klient spoza aglomeracji wielce pożądany
  • Żabka na wsi i miasteczku kusi klientów ofertą street food
  • Sieci fast foodów nie wejdą do małych miasteczek. Żabka to wykorzystuje
  • Jak Żabka zachęca franczyzobiorców do otwierania sklepów w miasteczkach?

Ponad 50 proc. sklepów Żabki w małych miejscowościach

Sklepy sieci Żabka Polska są usytuowane głównie w lokalizacjach o dużym przepływie ludzi – w centrach miast, na osiedlach. Ale największa w Polsce sieć franczyzowa coraz chętniej otwiera nowe placówki na terenach wiejskich i w miastach do 20 tys. mieszkańców. Spółka podaje, że ponad 50 proc. sklepów Żabki znajduje się w małych miejscowościach.

– Osiem lat temu, gdy dołączyłem do firmy, pracowaliśmy nad konceptem dostosowanym właśnie do specyfiki mniejszych miejscowości. Wówczas sklepy sieci Żabka znajdowały się przede wszystkim w dużych miastach. Ten projekt przeznaczony dla małych miast już funkcjonuje i radzi sobie bardzo dobrze. I to niezależnie od tego, czy jest to miejscowość licząca 5, czy 10 tysięcy mieszkańców – zapewnia Adam Manikowski, prezes Żabka Polska w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.08.2025 / 11:38
StoryEditor
Znana marka odzieżowa odtwiera sklep w nowyk koncepcie. Co zaoferuje klientom?
Ochnik w Galerii Pomorskiej (fot. Galeria Pomorska)

W Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy otwarto nowoczesny salon marki Ochnik. Powiększony salon, w nowej lokalizacji wyróżnia się koncepcją „shop in shop”, oferując klientom zakupy w dwóch wyraźnie zaaranżowanych strefach.

Powierzchnia lokalu wynosi obecnie ok. 400 mkw. Nowy salon to nie tylko większa przestrzeń, ale przede wszystkim nowy sposób prezentacji oferty, odpowiadający na współczesne pot...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. sierpień 2025 00:34