10.09.2019 / 11:37
StoryEditor

Science fiction w sklepie. Handel coraz skuteczniej wykorzystuje sztuczną inteligencję

Bogdan Łukasik, szef Modern-Expo (Modern Expo)
Ostatnie lata zmieniły krajobraz branży handlowej. Dynamiczne przekształcenia związane ze wzrostem znaczenia technologii wpłynęły na zwyczaje zakupowe klientów. Współcześni konsumenci, przyzwyczajeni do wygód, jakie niesie ze sobą mobilny Internet oraz liczne aplikacje ułatwiające funkcjonowanie w życiu codziennym, takich samych rozwiązań oczekują podczas zakupów. Dlatego sieci handlowe w Polsce nie powinny zwlekać z wdrażaniem systemów opartych na AI.

Sztuczna inteligencja kojarzy się zwykle z filmami science fiction lub futurystycznymi projektami wykorzystującymi do pracy humanoidalne roboty. Tymczasem mamy z nią do cz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2024 / 08:39
StoryEditor
Rabat Detal ma już 3 tys. sklepów. Franczyzowa sieć podwoiła stan posiadania w pół dekady
Na zdj. sklep sieci Rabat Detal (fot. mat. prasowe)
Rozwijana przez Grupę Kapitałową Specjał sieć sklepów Rabat Detal może się pochwalić osiągnięciem kolejnego kamienia milowego. Sieć uruchomiła placówkę numer 3000, działającą w miejscowości Godzikowice w województwie dolnośląskim.

Rabat Detal to polska sieć handlowa powstała w 1996 roku w Katowicach. W 2018 większościowy pakiet udziałów w firmie kupiła Grupa Kapitałowa Specjał, będąca również ope...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.04.2024 / 09:18
StoryEditor
Unilever modyfikuje strategię. Osiągnięcie celów związanych ze zrównoważonym rozwojem trudniejsze niż przewidywano
Unilever (fot. unilever.pl)
Spółka Unilever skorygowała swój Plan działań na rzecz transformacji klimatycznej (CTAP). Producent obniżył niektóre ze swoich celów, ponieważ ich realizacja okazała się one trudniejsza niż oczekiwano.

Producent podaje, że celem tego zaktualizowanego CTAP jest redukcja emisji zgodnie z docelowym poziomem temperatury 1,5°C określonym w Porozumieniu paryskim oraz osiągnięcie zer...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. maj 2024 04:54