08.03.2018 / 06:58
StoryEditor

Szymon Mordasiewicz, Dyrektor Zarządzający Nielsen Polska - gościem specjalnym 11 Kongresu Rynku FMCG 2018

Szymon Mordasiewicz, Dyrektor Zarządzający Nielsen Polska (materiały własne)
Szymon Mordasiewicz, Dyrektor Zarządzający Nielsen Polska, potwierdził udział w tegorocznej edycji Kongresu Rynku FMCG 2018, która odbędzie się 10 maja, w hotelu DoubleTree by Hilton Hotel Conference Center w Warszawie Szymon Mordasiewicz weźmie udział w debacie pt. „What’s next? Nowy konsument, nowa ekonomia, nowe wyzwania”, podczas której będzie dyskutowała nt. transformacji cyfrowej, zmian w zachowaniach konsumentów, oraz innowacyjności sektora FMCG w Polsce i Europie.

W debacie, w której weźmie udział Szymon Mordasiewicz, głos zabiorą także: Tadeusz Kościński, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Przedsiębiorczości  i Technologii, Martin Beháň,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.09.2025 / 14:44
StoryEditor
MOL przejmuje sieć blisko 100 stacji paliw w Polsce. To duże wzmocnienie węgierskiej firmy
Stacje MOL i Slovnaft w Polsce, fot. MOL

MOL Polska sfinalizowała przejęcie spółki Slovnaft Polska, działającej na hurtowym rynku paliw od 1997 roku, która zarządza w naszym kraju siecią 90 punktów partnerskich. Dzięki tej transakcji MOL wzmacnia swoją pozycję w Polsce, integrując biznes hurtowy i detaliczny w ramach jednej spółki.

MOL łączy biznes detaliczny i hurtowy

Zarówno MOL Polska, jak i Slovnaft Polska należą do Grupy MOL. Dzięki połączeniu biznesu hurtowego Slovnaft Polska z działalnością detal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.09.2025 / 18:10
StoryEditor
Rossmann oferuje nowe możliwości kariery. Sieć mocno interesuje się automatyką i robotyką
Rossmann podpisał strategiczną umowę o współpracy z Politechniką Śląską. Partnerstwo otwiera studentom i absolwentom drzwi do pracy w Centrum Dystrybucyjnym Rossmanna w Pyskowicach k. Gliwic

5 września Rossmann podpisał strategiczną umowę o współpracy z Politechniką Śląską. Partnerstwo otwiera studentom i absolwentom drzwi do pracy w Centrum Dystrybucyjnym Rossmanna w Pyskowicach k. Gliwic. W ramach współpracy zaplanowano m.in. praktyki, staże, projekty badawczo-rozwojowe, a także warsztaty i szkolenia.

Rossmann podkreśla, że połączenie wiedzy akademickiej z praktyką biznesową to nie tylko szansa na rozwój młodych talentów, ale także inwestycja w przyszłość firmy.

...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2025 10:26