08.03.2018 / 06:58
StoryEditor

Szymon Mordasiewicz, Dyrektor Zarządzający Nielsen Polska - gościem specjalnym 11 Kongresu Rynku FMCG 2018

Szymon Mordasiewicz, Dyrektor Zarządzający Nielsen Polska (materiały własne)
Szymon Mordasiewicz, Dyrektor Zarządzający Nielsen Polska, potwierdził udział w tegorocznej edycji Kongresu Rynku FMCG 2018, która odbędzie się 10 maja, w hotelu DoubleTree by Hilton Hotel Conference Center w Warszawie Szymon Mordasiewicz weźmie udział w debacie pt. „What’s next? Nowy konsument, nowa ekonomia, nowe wyzwania”, podczas której będzie dyskutowała nt. transformacji cyfrowej, zmian w zachowaniach konsumentów, oraz innowacyjności sektora FMCG w Polsce i Europie.

W debacie, w której weźmie udział Szymon Mordasiewicz, głos zabiorą także: Tadeusz Kościński, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Przedsiębiorczości  i Technologii, Martin Beháň,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.05.2024 / 12:27
StoryEditor
Piwo Tyskie będzie produkowane w Niemczech. Właściciel Kompanii Piwowarskiej wprowadza na rynek nową butelkę
Logo marki Tyskie (materiały prasowe)
Od czerwca Asahi Brands Germany GmbH będzie oferować Tyskie Gronie w butelce z długą szyjką o pojemności 0,33 litra. Powstanie ona we współpracy z firmą H.C. Drinks Solutions GmbH, spółką zależną grupy Haus Cramer.

Jak informuje portal meininger.de Tyskie warzone i butelkowane według nowej receptury będzie w browarze Warstein, należącym do Grupy Haus Cramer.

– Nowością w historii nasz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.05.2024 / 11:12
StoryEditor
Najwięksi producenci piwa w Polsce tworzą własnego operatora systemu kaucyjnego
Kolejni przedsiębiorcy tworzą operatora systemu kaucyjnego (fot. Shutterstock)
Najwięksi producenci piwa w Polsce łączą siły i wspólnie tworzą spółkę joint-venture, która ma funkcjonować jako tzw. podmiot reprezentujący, czyli operator systemu kaucyjnego. Wniosek w tej sprawie wpłynął właśnie do UOKiK.

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował, że 29 kwietnia br. wpłynął do niego wniosek ws. koncentracji polegającej na utworzeniu wspólnego przedsiębiorcy przez trz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. maj 2024 23:43