24.09.2018 / 13:37
StoryEditor

Visa wprowadza nowe standardy bezpieczeństwa płatności elektronicznych

(fot. Pixabay CC0)
Już za rok każda płatność internetowa w Europie będzie musiała spełniać wymogi nowych przepisów, jakie zostały wprowadzone z myślą o zwiększeniu bezpieczeństwa użytkowników usług płatniczych. Dotyczą m.in. silnego uwierzytelniania klienta. Detaliści będą też mogli lepiej wykorzystać nawiązane z konsumentami relacje. Szczegóły wyjaśnia Mark Nelsen, Senior Vice President Open Banking, Visa.

Bezpieczeństwo to podstawa handlu elektronicznego, ale konieczne jest również zachowanie równowagi pomiędzy bezpieczeństwem a wygodą klienta. Jest to szczególnie ważne w świecie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.10.2025 / 09:52
StoryEditor
Właściciel Biedronki rośnie w siłę. Jerónimo Martins przejmuje owocowego giganta
Właściciel Biedronki rośnie w siłę. Jerónimo Martins przejmuje owocowego giganta Luís Vicente (fot. Canva + Biedronka)

Grupa Jerónimo Martins, właściciel sieci Biedronka, przejęmuje portugalską firmę Luís Vicente – jednego z większych producentów owoców i warzyw w Europie. Oznacza to, że sieć detaliczna coraz mocniej rozwija działalność w segmencie produkcji rolno-spożywczej.

W artykule przeczytasz:

  • Jerónimo Martins przejmuje Luís Vicente, producenta owoców i warzyw
  • Właściciel Biedronki coraz bardziej wchodzi w produkcję rolno-spożywczą
  • Pogłębianie integracji między Jerónimo Martins i Luís Vicente
  • Sprzedaż Luís Vicente to element nowej strategii NuviGroup
  • ​Przejęcie Luís Vicente przez Jerónimo Martins jeszcze nie jest przesądzone

Jerónimo Martins przejmuje Luís Vicente, producenta owoców i warzyw

Grupa Jerónimo Martins, właściciel sieci Biedronka w Polsce i sieci supermarketów Pingo Doce w Portugalii potwierdziła portugalskim mediom, że przejmuje firmę Luís Vicente. Jest to ogromny producent owoców i warzyw, który do tej pory należał do holding NuviGroup.

Jak na razie obie strony nie podały jaka będzie wartość tej transakcji.

Właściciel Biedronki coraz bardziej wchodzi w produkcję rolno-spożywczą

Właściciel Biedronki konsekwentnie wzmacnia ekspansję w segmencie produkcji rolno-spożywczej. Formalnie Luís Vicente zostanie przejęty przez spółkę Jerónimo Martins Agroalimentar (JMA). Jest to firma, która specjalizuje się w produkcji rolniczej.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 74% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.10.2025 / 14:32
StoryEditor
Pasibus i jego spojrzenie na drive thru: - Otwiera się przestrzeń, w której możemy wyznaczać kierunek [WYWIAD]
Alicja Staszczyńska, członek zarządu Pasibusa

Pasibus uruchomił we wrocławskiej Alei Bielany swój pierwszy polski koncept drive thru. Alicja Staszczyńska, członek zarządu Pasibusa, opowiada nam o przygotowaniach do jego uruchomienia oraz o potencjale, jakie drzemie w tym formacie.

Skąd pomysł na drive thru?

Alicja Staszczyńska, członek zarządu Pasibusa: Z uważnej obserwacji rynku i twardych danych, które jasno pokazują, że to nie chwilowy trend, a p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. październik 2025 21:53