07.02.2020 / 23:19
StoryEditor

7-Eleven testuje koncept sklepu bez kasjerów

Sklep sieci 7-Eleven (7-Eleven)
Amerykański gigant, sieć 7-Eleven ogłosił, że testuje w swojej siedzibie głównej w Irving w Teksasie koncept sklepu bez kasjerów. Placówka o powierzchni 700 stóp kwadratowych oferuje najpopularniejsze produkty spożywcze, napoje i produkty nieżywnościowe. Projekt jest testowany przez pracowników firmy, którzy mogą robić zakupy i płacić za pomocą aplikacji mobilnej 7-Eleven.

- Naszym celem jest wyprzedzić oczekiwania konsumentów dotyczące szybszych, łatwiejszych transakcji i bezproblemowego robienia zakupów – komentuje Mani Suri, wiceprezes i dyrekt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
29.09.2023 / 12:45
StoryEditor

Produkty spożywcze często są przydatne do spożycia nawet 6 miesięcy po terminie. Warto rozróżniać oznaczenia

(fot. Andrey Mihaylov/shutterstock)
Każdego roku w Europie, tylko z powodu niezrozumienia dat ważności, wyrzucane jest blisko 9 milionów ton żywności. By to zmienić, wystarczy wykorzystać własne zmysły - wzrok, zapach czy smak. Tylko… dlaczego jedynie 20 proc. Polaków decyduje się na spróbowanie produktu, którego termin przydatności do spożycia minął? Z okazji Międzynarodowego Dnia Świadomości o Stratach i Marnowaniu Żywności Too Good To Go rzuca nowe światło na nawyki Polaków i przypomina, że jedzenie jest “Często Dobre Dłużej”.

 

W Polsce aż 64 proc. dorosłych nie rozróżnia oznaczeń “należy spożyć do” oraz “najlepiej spożyć przed”. Różnica jest znacząca, ponieważ w drugim przypadku produkty są… “Częs...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
03.10.2023 / 11:59
StoryEditor

Żabka zdecydowała się na ogromną inwestycję. To największe tego typu wdrożenie na świecie!

Sieć Żabka wdrożyła w swoich sklepach nowoczesną sieć Cisco SD-WAN (fot. Notabenestudio)
Sieć Żabka wdrożyła w swoich sklepach nowoczesną sieć Cisco SD-WAN, zintegrowaną z systemami biznesowymi firmy. W ten sposób zapewniła ujednolicony dostęp do internetu wszystkim ponad 9,8 tys. placówkom działającym pod jej szyldem. To największe tego typu wdrożenie na świecie na jednej platformie technologicznej.

Placówki Żabki, zlokalizowane na terenie niemal całego kraju, korzystały dotychczas z sieci VPN, która umożliwiała przyłączenie maksymalnie 10 tys. placówek. Ten limit zostałby ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
05. październik 2023 03:51