28.02.2019 / 12:08
StoryEditor

Biedronka będzie inwestować w małe sklepy. W 2019 r. sieć planuje otworzyć w sumie ok. 150 placówek

Supermarket sieci Biedronka w Warszawie (materiały własne)
W 2019 r. Biedronka doda do sieci około 110 sklepów (netto), w tym 50 sklepów w mniejszym formacie i 60 w klasycznym formacie. Prowadzone już od dłuższego czasu testy wypadły satysfakcjonująco, a władze sieci podkreślają, że osiągnięte przez nie obroty były sukcesem, a tym samym projekt będzie rozwijany.

Spółka Jeronimo Martins nie poinformowała jakiej powierzchni będą miały placówki w mniejszym formacie, wiadomo jednak, że średnia powierzchnia sklepu Biedronka to trochę ponad 7...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Łukasz Stępniak
16.12.2025 / 14:13
StoryEditor
Marketingowcy dostali rózgę. Co trzeci Polak zirytowany świątecznymi reklamami
Ponad połowa Polaków (64 proc.) uważa, że firmy startują ze świątecznymi kampaniami reklamowymi zbyt wcześnie (fot. Shutterstock)

Czy marketingowcy przesadzili ze „świąteczną magią”? Dane płynące z najnowszego badania zrealizowanego przez SW Research pokazują, że dwie trzecie Polaków nie wierzy w świat przedstawiony w świątecznych spotkach reklamowych, a jedna trzecia jest nimi wręcz zirytowana.

 

Większość Polaków uważa świąteczne reklamy za zbyt oderwane od codziennego życia. W badaniu przeprowadzonym w dniach 2-3 grudnia 2025 r. przez agencję SW Research ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.12.2025 / 14:11
StoryEditor
Kaufland wysupłał pieniądze na podwyżki. Związkowcy: To symboliczny wzrost
Kaufland i podwyżki w 2026. Ile zarobią pracownicy marketu? (fot. Shutterstock)

Sieć Kaufland ogłosiła wzrosty wynagrodzeń, które wejdą w życie od stycznia 2026 r. i w pierwszej kolejności obejmą kasjerów. Choć firma chwali się wysoką pozycją w rankingu płac w branży handlowej oraz bogatym pakietem socjalnym, strona związkowa nazywa proponowane podwyżki „symbolicznymi” i zapowiada referendum w sprawie strajku generalnego.

W artykule przeczytasz:

  • Kaufland zapowiada podwyżki od stycznia 2026. Kto w pierwszej kolejności?
  • Ile naprawdę zarobi kasjer w sklepie Kaufland po podwyżce?
  • Spór ze związkami i widmo strajku
  • Benefity zamiast gotówki?

Kaufland zapowiada podwyżki od stycznia 2026. Kto w pierwszej kolejności?

Sieć Kaufland oficjalnie zapowiedziała podwyżki dla pracowników. W pierwszej kolejności obejmą one ponad 12 tys. osób zatrudnionych na stanowiskach sprzedawca/kasjer oraz pracownik porządkowy. Wyższe wynagrodzenie na tych stanowiskach będzie obowiązywać od 1 stycznia 2026 r. Z kolei od marca 2026 r. podwyżki mają otrzymać osoby zatrudnione na innych stanowiskach – zarówno w sklepach, jak i w magazynach sieci.

Spółka Kaufland Polska podkreśliła przy tej okazji, że w ostatnich pięciu latach łączny wzrost wynagrodzeń w firmie wyniósł ponad 30 proc., co plasuje ją na drugim miejscu w branży handlowej pod względem poziomu płac. 

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. grudzień 2025 10:15